Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ariebombarie schreef:het is ongetwijfeld goed bedoeld![]()
het wordt niet weggewuifd, we gaan er juist op in en discussieren er over.![]()
en 'jij weet het schijnbaar beter', dat is de pot verwijt de ketel imo
Frozenstar schreef:Vicky_88 schreef:inbound verkoop?
heb ik 3jaar geleden ook gezetenin eindhoven.
ja, zeg al, niet via de normale weg maar wel degelijk mogelijk
of je komt gewoon even bij mij langs, kun je m ook met vodafone of kpn krijgen
In eindhoven Zakelijke markt? Zal wel enkel Mobiel zijn?
Daar zit particulier verder .. Zakelijk vaste net zit in Rotterdam
Maargoed, nevermind. Jij weet het het beste nu
Saskiaatje schreef:Top!
Nikka schreef:Heeft een van jullie al van een gewone simkaart een microsimkaart geknipt?
Ariebombarie schreef:Saskiaatje schreef:Top!
http://www.metacafe.com/watch/1029914/h ... n_windows/
videouitleg, simpeler kan ik het niet maken![]()
Citaat:er stond laatst in het topic zo'n tutorial om een ringtone te maken in itunes met een windows pc (met dat aac-versie maken, openen in internet explorer, naam veranderen naar .m4r ipv .m4a ofzoiets, dubbelklikken en dan staat ie bij beltonen), maar mijn schoonzus heeft een mac en bij haar komt dan alleen die ene beltoon bij "overige" te staan in dr iphone, als ze het dan met een ander liedje ook doet, dan wordt de vorige eruit gekickt en staat alleen de nieuwe in dr iphone..?
Ariebombarie schreef:http://www.youtube.com/watch?v=O0SK9VmmBK8
ok, nou iig hoe je het maakt en op je iphone zet... eens kijken of i kerachter kan komen waardoor de rest vna de ringtones verdwijnen...
Saskiaatje schreef:Maar dat is voor Windows, ik weet hoe dat moet.
Mijn schoonzus heeft een Mac en als je dan hetzelfde doet, staat er maar één ringtone in haar iPhone.
Zodra ze dan dus nog een ringtone maakt via iTunes gooit 'ie de eerste ringtone eruit en vervangt deze door de tweede, terwijl de ringtones bij Windows gewoon allemaal in de iPhone blijven staan.
Krissis schreef:Yeah, de IPhone 4.1 kan ook gejairbreak't worden met een Mac. Iemand al ervaring mee?