Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LimaMambo schreef:mijne gaat vaak vanzelf van toetsblokkering af.. ook met een teken die ik heb ingevoerd.. snap er geen bal van
want dan zet ik hem op blokkering, leg hem op tafel, en dan staat ie ineens op internet..
meer mensen last van?
ILoveMyHorse schreef:Weten jullie hoe je de toetsenblokkering tijdens het bellen/gebeld worden snel kan uitzetten?
Want als ik nu gebeld word, dan neem ik op en als ik dan iets wil aantikken moet ik telkens eerst de toetsenblokkering eraf halen..
Kan je niet ergens instellen dat die automatisch uitgaat of iets dergelijks wanneer je hebt opgenomen?
MiiGurl schreef:Misschien kunnen jullie mij helpen ik wil namelijk ook een Samsung star S-5230 (black) aanschaffen maar zit een beetje te twijfelen want ik wil hem gaan bestellen via gsm-track en daar hebben ze allemaal voorbeeld foto’s bij de telefoon maar ik wil graag weten welke kleur het randje heeft wat aan de zijkant zit want bij de ene foto lijkt het titanium en bij de andere zilver…
op deze foto lijkt het titanium achtig http://www.gsmtrack.nl/picturegroot.php ... =0&max=400
en op deze foto lijkt het zilver http://www.gsmtrack.nl/picturegroot.php ... =0&max=400
wie o wie kan mij helpen want ik hoop heel erg dat het de titanium achtige kleur is want dan ga ik hem bestellen...
Ook heb ik nog een vraagje, ik lees via internet dat als je gebeld wordt dat je dan alleen maar het nummer ziet en niet de naam erbij hebben jullie dit ook?
MissPromiss schreef:Ik bedoelde er juist mee dat de vraag net gesteld was dus dat ik niet denk dat je andere antwoorden kreeg als gisteren.. Maar er zullen er via marktplaats vast meer te vinden zijn? Bedoel het helemaal niet rot hoor, kon zijn dat je het gemist had op de vorige pagina
xkimmx schreef:Maar nu een probleem. Ik wil mijn geheugenkaart erin doen alleen mijn geheugenkaartje heeft aan een kant een soort uitsteekseltje.
Het gleufje bij de star is recht en dat dingetje van dat kaartje blijft dan hangen. Kan ik hem er nu niet in doen?
LauEef schreef:xkimmx schreef:Maar nu een probleem. Ik wil mijn geheugenkaart erin doen alleen mijn geheugenkaartje heeft aan een kant een soort uitsteekseltje.
Het gleufje bij de star is recht en dat dingetje van dat kaartje blijft dan hangen. Kan ik hem er nu niet in doen?
Je hebt MicroSD? Misschien eens omdraaien?
xkimmx schreef:Telefoonnummers.
joyce83 schreef:Ben nu ook aan het kijken voor een samsung qwerty, ik heb echter nog een vraagje die ik niet beantwoord zie na het lezen van dit topic (kan zijn dat ik eroverheen gelezen heb).
- Is het makkelijk om beltonen te downloaden? (ben gewend dit met de oude nokia via beltonen.nl te doen).
Ow ja en ik ben een keer ergens tegengekomen dat je het sms beltoon niet kan vervangen???