Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mandyy schreef:Weet iemand waar je voor grote ramen betaalbaar duo rolgordijnen kan kopen (waarbij ze ook komen inmeten en monteren)?
We hebben een offerte van een speciaalzaak en gaan dit weekend nog even langs Karwei.
Ik ben benieuwd of het veel scheelt tussen een speciaalzaak en Karwei, maar misschien zijn er nog meer bedrijven die ik over het hoofd zie?
IMANDRA schreef:Hoe zijn de bovenkant en de onderkant van het behang Noviceh? Zoals op de foto? Of is dat een uitsnede
noviceh schreef:IMANDRA schreef:Hoe zijn de bovenkant en de onderkant van het behang Noviceh? Zoals op de foto? Of is dat een uitsnede
Zo staat hij op de website, dus ik denk dat dit net zo is als origineel.
Sonja, als ik op jouw link klik, kom ik bij zoekresultaten op google uit?
Kek Amsterdam nog even bekijken, thnx!
noviceh schreef:Wie wil er met mij meedenken? Onderstaand behang vind ik zó tof en zou perfect in ons interieur passen. Echter, de maat is standaard en niet passend voor onze muur. Ik vind het namelijk het mooist als de gehele muur gevuld wordt. Dit betreft ongeveer 2.60 meter hoog en 4 meter breed. Ik kan zo snel geen vergelijkbaar behang vinden op andere websites.
[ [url=m/dV6vT2.jpg]Afbeelding[/url] ]
mariettek schreef:karijn schreef:Ben best tevreden met het resultaat:
[ [url=m/t6VevM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4RIuCW.jpg]Afbeelding[/url] ]
De radiator wordt nog aangepakt. Daar op de muur komt een fotoplank.
Ik baal wel want de grote witte kast krijgen we niet in de keuken. Het plafond in de keuken is een stuk lager dus we hadden hem al gekanteld de keuken in gesjouwd maar hij kan dus niet overeind
Ook niet als je hem eerst op zijn rug legt en dan omhoog kantelt? Dan komt hij minder hoog dan bij zijwaarts kantelen. Moet je keuken net wel groot genoeg zijn om de draai van zijwaarts (zoals je hem waarschijnlijk door de deur hebt gekregen) naar op zijn rug.
noviceh schreef:Wie wil er met mij meedenken? Onderstaand behang vind ik zó tof en zou perfect in ons interieur passen. Echter, de maat is standaard en niet passend voor onze muur. Ik vind het namelijk het mooist als de gehele muur gevuld wordt. Dit betreft ongeveer 2.60 meter hoog en 4 meter breed. Ik kan zo snel geen vergelijkbaar behang vinden op andere websites.