superpony schreef:Je moet inderdaad eerst weten waar je gaat kopen, voor je naar de regels kan zoeken.
Zo een grote schuur is wel ideaal. Onze buitenbak nu is ook geen 20x40 en voor mij alleen of met mn man samen wel goed te doen.
Verlichting kunnen mensen ook echt vreselijk over zeuren. Maar er zijn natuurlijk ook lampen die echt fel ver weg stralen. En op pensionstallen zijn mensen echt makkelijk met hoelang ze branden en vaak vergeten worden. 's winters heb je ze wel flink nodig misschien, maar als je een beetje goed terecht komt, kan je misschien wat tijden overleggen met buren. Ze tegemoet komen werkt vaak beter dan je hak in het zand zetten.
Queleens, dat is als je het laat doen ja. Mijn moeder woont in nieuwbouw en een extra stopcontact was 200 euro. Wij hebben de keuken zelf gedaan hier en extra stopcontacten gemaakt voor misschien 10 euro per stuk. Muurtje verplaatst van wc en badkamer ook niet te vergelijken met wat tijdens de bouw wordt gerekend.
Maar er zit een verschil tussen een extra stopcontact of de leidingen en afzuigsysteem anders of omleggen. Een extra stopcontact of lamp betaal je vaak ook niet dramatisch extra voor vind ik.