Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
donjalover13 schreef:jaaa ik meld mij ook! wij hebben ons huis nu 4 jaar te koop staan.. ik ben naar een andere woonplaats op school gegaan toen ik van groep 8 naar de middelbare school hing(anderhalf uur met OV) maar inmiddels zit ik in mijn examenjaar.. het wil maar niet opschieten. inmiddels is ons huis verkocht onder voorbehoud van verkoop eigen huis.. maar ook dat laat nog op zich wachten.. mocht er in april nog niks veranderd zijn halen we het bord er uit en stoppen we er mee.
ik zou zelf hier graag blijven wonen.. mn ouders willen midden in het centrum van apeldoorn gaan wonen, en ik woon nu tussen de paarden koeien en andere boerderijdieren. (woon in een dorpje vlak naast het landelijke gedeelte in ons dorp) en zeker als mijn eigen paardje er komt als ik eindelijk 18 ben, dan kan hij mooi lekker dicht bij huis staan
bridgetF schreef:donjalover13 schreef:jaaa ik meld mij ook! wij hebben ons huis nu 4 jaar te koop staan.. ik ben naar een andere woonplaats op school gegaan toen ik van groep 8 naar de middelbare school hing(anderhalf uur met OV) maar inmiddels zit ik in mijn examenjaar.. het wil maar niet opschieten. inmiddels is ons huis verkocht onder voorbehoud van verkoop eigen huis.. maar ook dat laat nog op zich wachten.. mocht er in april nog niks veranderd zijn halen we het bord er uit en stoppen we er mee.
ik zou zelf hier graag blijven wonen.. mn ouders willen midden in het centrum van apeldoorn gaan wonen, en ik woon nu tussen de paarden koeien en andere boerderijdieren. (woon in een dorpje vlak naast het landelijke gedeelte in ons dorp) en zeker als mijn eigen paardje er komt als ik eindelijk 18 ben, dan kan hij mooi lekker dicht bij huis staan
wat ook wel wil helpen is drie maanden uit de verkoop halen of in de stille verkoop en dan opnieuw op funda en in de verkoop. Mensen denken nu, omdat hij al zo lang in de verkoop staat, dat er misschien iets mis mee is en kijken ze er niet naar.
karin1985 schreef:Is er weer een (oliebol) grapje gaande op het forum?
Sammie schreef:Das een 2 onder 1 kap. (Dat zie je ook aan de voorgevels. Die zijn gespiegeld).
karin1985 schreef:TestSammie schreef:Das een 2 onder 1 kap. (Dat zie je ook aan de voorgevels. Die zijn gespiegeld).