Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Suzanne F. schreef:Hier totaal geen OS interesse. En zeker niet voor die bedragen. Op tv zie ik het nog beter. En kan ik elk onderdeel kijken wat ik wil.
Hier even niet bespaard. Scooter had onderhoud nodig en is meteen nieuwe ecu ingegaan dus hij is nu wat vlotter zeg maar. En dochter wilde dolgraag een nieuwe helm dus nou toe maar weer. Nu blut.
Varekaj schreef:wat jammer Faelynn. Enig idee waaraan de moeder overleden is of kan zijn?
VanHuisUit schreef:He wat sneu Faelynn
Ik zag hier de nijlganzen alweer met 6 kuikens lopen ... die beesten zijn onverwoestbaar of zoiets.
Luxorvalkje schreef:Ik ben een half jaar geleden verhuisd. Dus het kost nog steeds geld om dingen in te richten.
Nu ben ik meer geld kwijt aan schoonmaakmiddelen en natuurazijn ivm hard water.
Ik dacht aan een waterontharder, maar nu krijg ik in mijn appartement het koud en warm water apart binnen. Dus dan zou ik er twee moeten nemen. (Heb al twee bedrijven gesproken over de telefoon en wacht nog op een derde). Dat past zeker niet in het budget. Iemand hier misschien een slim idee?
Duhelo schreef:Luxorvalkje schreef:Ik ben een half jaar geleden verhuisd. Dus het kost nog steeds geld om dingen in te richten.
Nu ben ik meer geld kwijt aan schoonmaakmiddelen en natuurazijn ivm hard water.
Ik dacht aan een waterontharder, maar nu krijg ik in mijn appartement het koud en warm water apart binnen. Dus dan zou ik er twee moeten nemen. (Heb al twee bedrijven gesproken over de telefoon en wacht nog op een derde). Dat past zeker niet in het budget. Iemand hier misschien een slim idee?
Op koud water hoeft er geen ontharder. Dus als je warm water apart binnen krijgt is dat eigenlijk helemaal ideaal.
Luxorvalkje schreef:Duhelo schreef:
Op koud water hoeft er geen ontharder. Dus als je warm water apart binnen krijgt is dat eigenlijk helemaal ideaal.
Dan heb ik de eerste verkooptruc al gevonden. Dank je. Eentje scheelt toch de helft.
Waarom hoeft op koud water geen ontharder? Mijn keuken en wastafel waar ik eigenlijk alleen koud water gebruik hebben toch flink wat aanslag.