Het onweer is in België weeral eens voor de andere kant van België. Er zijn daar plekken met veel regen en plekken die ook niets gekregen hebben.
Bij mij thuis vanmorgen rond 5u een beetje gerommel in de verte en een paar druppels. Stof was nog niet eens geblust. Al zou het volgens buienradar vanavond of vannacht wel kunnen onweren aan de westkust provincie.
Hier heeft het even goed gerommeld, maar inmiddels is het weer zonnig en warm (benauwd). Met een ventilator hier op kantoor is het nog prima uit te houden.
Nou als dat het zogenaamde noodweer was .. wel een flinke regenbui net! Maar ik ben iemand (1 van de weinige hier in dot topic geloof ik) die dit warme weer wel heerlijk vind Haha. Ook niks mis met zo een buitje
Als dit alles is dan is het gegooid met codes weer enorme onzin. Nu fris waait stevig en het is weer helemaal open getrokken. Heb alles open gezet zodat het huis even fijn kan door tochten. Alle warmte er weer uit
Ik heb mij vandaag echt kapot gezweten, geen ramen of airco in onze winkel. (We zitten in een loods) De plafonds zijn ook nog eens laag, dus de warmte blijft extra hangen. Wat was ik loom zeg. Lekker thuis in het zwembad gesprongen en heel erg bijgetrokken.
Nu hoop ik eigenlijk wel op een flinke bui, zodat het afkoelt. Verder kan ik altijd goed tegen warmte.