Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Miran88 schreef:Ik vind het idd geen ramp als er een beetje asbest in de woning zit. Maar de makelaar was 'vergeten' door te geven dat hij dat wilde aanpassen in het koopcontract. Toen wij belde kon hij ook niet zeker zeggen waar het zat en of er wel asbest aanwezig is. Beetje vaag. Maar inmiddels is het alweer aangepast. Volgens mij hoopte hij gewoon dat wij het niet zouden zien ofzo. Tenminste dat idee krijg ik erbij.
Ik zou niet nu sowieso niet tekenen eer duidelijk is waar en hoeveel asbest er zit..
Alleen wel heel irritant voor ons want we wisten het al zo lang en zijn er ook al een paar keer langs gereden en gelopen in die maanden, eigenlijk ook om een beetje in de gaten te houden of er al vorderingen werden gemaakt of niet. Super fijn dat we bovenaan het lijstje staan hiervan (geeft ons veel kansen) en ook dat we er toch al wel goed over na hebben kunnen denken, maar het geeft tegelijk ook een remmende werking. Je kijkt ondertussen ook wel naar andere huizen en ook wel een paar bezichtigd maar het houd je toch bezig om verdere stappen te ondernemen omdat je dit wilt afwachten, wat als dat projectje toch beter bij ons past?
Dat was echt wel even naar en frustrerend als het dan vervolgens ook nog eens totaal niet opschiet. 
dit keer dus niet alleen de buitenkant en er om heen lopen maar ook het huis van binnen aan voelen en is kijken of de aanpassingen die zijn gedaan om het tot een woonhuis te maken ook degelijk zijn gedaan. Ook wel belangrijk....
), zijn al bezig met kiezen voor de uiteindelijke adviseur (echt het vergelijken enzo). Ben aan het uitzoeken wat onze maandelijkse lasten gaan worden (ook qua belastingen e.d.) en wat we allemaal nog moeten uitzoeken, maar het is een beetje lastig want we kopen niet van een particulier maar van de gemeente zelf. En dan geen grond maar een casco woning, maar dan wel weer bestaande bouw.