SusanH schreef:Die in Werkendam zou midden in de natuur zijn. Ik zie het niet. Ik denk dan meer aan een huis ergens alleen, in de bossen of zo.
Die in Mill is netjes hoor. Wij hebben ook wel naar huizen daar in de buurt gekeken. Mijn schoonmoeder komt uit die omgeving. Mijn schoonouders wonen nu bij Venray in de buurt. Is Noord Limburg, vanaf Nijmegen ben je er zo. En bij ons vandaan is het maar een uurtje rijden. Mensen denken altijd als we zeggen dat mijn schoonouders in Limburg wonen we uren onderweg zijn. Dat is echt niet zo. Mijn schoonouders wonen mooi. Rand van het dorp, landelijk uitzicht en met 5 minuutjes lopen in het bos. Die in Mill is ook niet ver van een bos(je) af.
Paardenobject in de buurt van Venray, bij Ysselsteyn: https://www.funda.nl/koop/ysselsteyn/hu ... eg-35-35a/
Die plant

Ja ik vind die in Mill ook leuk maar eigenlijk net te duur voor wat we dan zouden willen aanpakken. Kunnen het makkelijk lenen maar willen geen hoge hypotheek. En ik krijg in feb een vast contract, dus wil dat eerst rond hebben