Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dems75 schreef:weet je waar dat kastje echt supermooi zou staan?
Bij mij!!!!
Lienek schreef:Hoi allemaal!
Mijn vriend en ik kijken rond voor een nieuw huurhuis.. Ons huidige is flink te klein en wij hebben veel overlast van onze buren en tegelijk huurbazen.
Ik kan een heel boek schrijven er over en er waarschijnlijk een award mee winnen zo erg is het af en toe.
De emmer begint steeds meer over te stromen van onze kant en gezien de verhalen die over deze buurman ronde gaan willen zij zeker geen conflict dus lopen we op onze tenen maar het voelt niet als thuis.
Nadeel is dat ik student ben en mijn vriend heeft een hele goede baan maar vaak komen we net een paar 100 euro te kort voor nette huurhuizen.
Nu hebben we een aantal op het oog maar veel is totaal gestript en de keukens zijn lelijke witte kastjes en heel standaard. Er zit ook geen gasfornuis dan in etc.
nu speur ik lekker marktplaats en pinterest veel af maar ik vind alle te koop zijnde gasfornuizen zo lelijk.... Zijn er ook andere termen om een gasfornuis te vinden waar ik op kan zoeken?
En heeft er iemand een voorbeeld van hoe zij bijvoorbeeld met een kleurtje oid een standaard keuken hebben veranderd? Op pinterest vind ik allemaal keukens waar de kastjes zelf al mooi zijn en leuke vormen hebben maar niet die standaard recht toe recht aan kastjes.
alvast dank!
Westernfreak schreef:Goof, wat leuk gedaan! Hebben de poezen het al ontdekt?
Selina schreef:Bloembloem: Je inspireerde me, nu wil ik ook een nieuwe deur. Schoonmoeder heeft de deur niet al te mooi geschilderd (die überhaupt al niet mooi was) dus wil eigenlijk een nieuwe. (Zo eentje met ruitjes, deur van gang naar woonkamer)
Maar jeetje, 70 euro bezorgkosten als je hem online besteld, ben ik dan zo naïef dat ik zo hoog niet verwacht had?
BloemBloem schreef:En we hadden nog een mazzeltje, wilde altijd een boomschors dienblad maar die krengen zijn duuuuuurRijden we daar in de polder langs een loods met allemaal boomstammenplakken. Wij gestopt en toen mocht ik dit schatje meenemen voor 5 euro
[ [url=m/e6MVsa.jpg]Afbeelding[/url] ]