Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 10:12

Of bij mij!

Euh typo...

Lienek

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 10:26

Hoi allemaal!
Mijn vriend en ik kijken rond voor een nieuw huurhuis.. Ons huidige is flink te klein en wij hebben veel overlast van onze buren en tegelijk huurbazen.
Ik kan een heel boek schrijven er over en er waarschijnlijk een award mee winnen zo erg is het af en toe.
De emmer begint steeds meer over te stromen van onze kant en gezien de verhalen die over deze buurman ronde gaan willen zij zeker geen conflict dus lopen we op onze tenen maar het voelt niet als thuis.
Nadeel is dat ik student ben en mijn vriend heeft een hele goede baan maar vaak komen we net een paar 100 euro te kort voor nette huurhuizen.
Nu hebben we een aantal op het oog maar veel is totaal gestript en de keukens zijn lelijke witte kastjes en heel standaard. Er zit ook geen gasfornuis dan in etc.
nu speur ik lekker marktplaats en pinterest veel af maar ik vind alle te koop zijnde gasfornuizen zo lelijk.... Zijn er ook andere termen om een gasfornuis te vinden waar ik op kan zoeken?
En heeft er iemand een voorbeeld van hoe zij bijvoorbeeld met een kleurtje oid een standaard keuken hebben veranderd? Op pinterest vind ik allemaal keukens waar de kastjes zelf al mooi zijn en leuke vormen hebben maar niet die standaard recht toe recht aan kastjes.

alvast dank!

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 10:35

dems75 schreef:
weet je waar dat kastje echt supermooi zou staan?

Bij mij!!!!
:D

Gehgehe stelletje trutten :D

Maar jullie hebben gelijk :j
Ik heb de witte tv kast ff opgelapt en weer voorzien van een vers laagje wit. Ik ga wél een muurbeugel bestellen voor de rtv en voorlopig wordt de trolley een (luxe ;') ) kattenhuisje/ligplek op de overloop boven :D

Als drankkastje zou ook leuk zijn :j maar vooralsnog heb ik daar nu geen plek voor.

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 11:41

jaaaaa zondeeee!!!! hahahaha

BAM! hier weer klusje af. Schaadelen hoofdbord...
Afbeelding

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 12:05

Lienek schreef:
Hoi allemaal!
Mijn vriend en ik kijken rond voor een nieuw huurhuis.. Ons huidige is flink te klein en wij hebben veel overlast van onze buren en tegelijk huurbazen.
Ik kan een heel boek schrijven er over en er waarschijnlijk een award mee winnen zo erg is het af en toe.
De emmer begint steeds meer over te stromen van onze kant en gezien de verhalen die over deze buurman ronde gaan willen zij zeker geen conflict dus lopen we op onze tenen maar het voelt niet als thuis.
Nadeel is dat ik student ben en mijn vriend heeft een hele goede baan maar vaak komen we net een paar 100 euro te kort voor nette huurhuizen.
Nu hebben we een aantal op het oog maar veel is totaal gestript en de keukens zijn lelijke witte kastjes en heel standaard. Er zit ook geen gasfornuis dan in etc.
nu speur ik lekker marktplaats en pinterest veel af maar ik vind alle te koop zijnde gasfornuizen zo lelijk.... Zijn er ook andere termen om een gasfornuis te vinden waar ik op kan zoeken?
En heeft er iemand een voorbeeld van hoe zij bijvoorbeeld met een kleurtje oid een standaard keuken hebben veranderd? Op pinterest vind ik allemaal keukens waar de kastjes zelf al mooi zijn en leuke vormen hebben maar niet die standaard recht toe recht aan kastjes.

alvast dank!

http://www.haremaristeit.nl/diy-keukenk ... akfolie-2/ :D

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 12:10

Oei dat vind ik dan nog lelijker dan gewoon wit haha! Wel een oplossing maar totaal niet mijn smaak helaas!

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 12:18

Hoi iedereen!

Kunnen jullie mij tips geven?
We gaan heel binnenkort verhuizen en ik vind van onderstaand plaatje de kleur op de muur zo mooi <3 .
Nu is alleen de vloer die erin komt veel grijzer. ( zie onderstaand) Wat voor kleur past hier mooi bij op de muren?

Ons bed is van steigerhout en de kasten zijn wit.

Afbeelding

Afbeelding

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 12:45

Afbeelding
Wij hebben een vergelijkbare vloer en een muur is Early dew, dus wat jij mooi vindt, kan prima samen

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 14:11

Early dew is wel een echte trend(kleur) nu geloof ik he ?

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 14:16

Ja is erg mooi, denk wel dat ik hem wat lichter wil houden want wil de hele kamer gelijk in die kleur denk ik!

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 14:48

Gaaf dems, ziet er mooi uit met die houten planken zo! Lekker warm en knus. Mooi dekbedovertrek heb je, van de IKEA? Dan heb ik die ook :)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 15:01

Westernfreak schreef:
Goof, wat leuk gedaan! Hebben de poezen het al ontdekt?

Jazeker! Vooral poes is blij, die slaapt er graag. Ex-kater is dik en lui, als ik hem erin zet gaat hij hard spinnen en slapen, maar hij wordt moe van springen van plankje naar plankje, dus hij begint er bij voorbaat al niet aan.
Hij is geen echte kat, hij is leuk als decoratie op je bank of aan de muur ofzo :D

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 18:41

="BloemBloem"]
Selina schreef:
Bloembloem: Je inspireerde me, nu wil ik ook een nieuwe deur. Schoonmoeder heeft de deur niet al te mooi geschilderd (die überhaupt al niet mooi was) dus wil eigenlijk een nieuwe. (Zo eentje met ruitjes, deur van gang naar woonkamer)
Maar jeetje, 70 euro bezorgkosten als je hem online besteld, ben ik dan zo naïef dat ik zo hoog niet verwacht had? :+

Check de praxis, daar hadden ze deze week 30% korting op alle binnendeuren.

Spannend Leen!

Wij hebben net de bank en 6 eetstoelen besteld :-)

Dit wordt de kleurstelling, grijs is stonewashed (bank) en taupe, meer richting lever, foto vertekend wat voor de stoelen. Morgen de spiegel halen en een kloostertafel bestellen :)
Afbeelding[/quote]

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 18:41

Ow sorry ik verkllot een quote .et mijn foon :+

Ik denk ook dat je trolley beter uitkomt als niet kast :-)

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 18:42

En we hadden nog een mazzeltje, wilde altijd een boomschors dienblad maar die krengen zijn duuuuuur :wow: Rijden we daar in de polder langs een loods met allemaal boomstammenplakken. Wij gestopt en toen mocht ik dit schatje meenemen voor 5 euro :D Afbeelding

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 19:11

Ooooohhh <3

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 22:41

BloemBloem schreef:
En we hadden nog een mazzeltje, wilde altijd een boomschors dienblad maar die krengen zijn duuuuuur :wow: Rijden we daar in de polder langs een loods met allemaal boomstammenplakken. Wij gestopt en toen mocht ik dit schatje meenemen voor 5 euro :D [ [url=m/e6MVsa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zo, geluk hebben <3!

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 10:13

Ik heb er ook al naar gezocht, maar pfoeh...'t is hip en hip = duur :roll:

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 18:12

Helloo!! Mag ik mij komen melden?? Vind het heerlijk om naar andermans interieur en huisdecoratie te kijken :D

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 18:23

Wat een leuk topic! Ik kijk onwijs uit naar een eigen appartementje/huisje die ik helemaal naar wens kan gaan maken. Nu mag ik mij nog beperkt uitleven in ons studenten huisje. Omdat ik het zonde vindt daar veel geld in te investeren hou ik het vooral bij de kleine dingen.

Zo ben ik gek op de vensterbank, met daarvoor mijn eigen bank.
Afbeelding

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 18:30

wat een super leuke ideeën, wij zijn langzaam aan het kijken voor een nieuw huis. Ik ga dit topic dus mooi eens bladzij voor bladzij doornemen :o

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 18:46

Hi!
ik kom hier even binnenvallen! Ik lees al een tijdje mee, maar ik wil graag mijn interieur aan jullie showen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb net sinds een weekje de sleutels, dus er moeten nog wat puntjes op de i gezet worden :D

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 19:00

Nou dat ziet er al super netjes uit hoor. En zo lekker opgeruimd ( nog?) allemaal !

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 19:18

Leuk Prii_boy!
De lampen heb ik ook alleen in een andere kleur! :D Loods5?

Ik lees ook erg graag met jullie mee :j
Heb sinds maart een eigen huisje waar het nu een beetje "af" begint te worden.
Wil nog graag een boekenkast die je in een hoek kunt plaatsen. Maar die zijn nog niet zo makkelijk gevonden. Iemand hier een idee?

Zo ziet het er tot nu toe uit:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 19:20

Ik ben vrij opgeruimd, ik word vrij druk in mijn hoofd wanneer er overal wat ligt haha :')

@Martine: de lampen heb ik bij Kwantum weg!