Die kon ik gister bij de AH XL niet vinden :/ Het ijs wilde ik ook proberen maar ze hadden niet de smaak die ik graag wilde. De jillz kan ik ook nergens vinden.
De Arla had ik via Arla, heb ook de Fanta 1+1 gehaald en 7Up mojito. Zie trouwens dat ze bij Scoupy de voorwaarden hebben aangepast. Als je een artikel in de aanbieding hebt, bijv. 1+1 gratis, dan krijg je 50% terug.
overen bezuinigen gesproken, ik ben toch maar van de jumbo naar de lidl over gestapt en ben maar gewoon alle onbekende producten gaan proberen. De 1 met goed en de ander met slecht resultaat maar weet nu wel meer mn weg daar te bewandelen. Het scheelt mij nu toch ruim 50-75 euro per maand aan boodschappen geld en heb evengoed gewoon alles in huis wat ik nodig heb
Zo hebben wij dat ook gedaan hoor eerst het goedkoopste proberen en als dat echt niet bevalt steeds een iets duurdere. Qua fris blijf ik bij de A merken, maar de dubbelfris van de Lidl vind ik veel lekkerder en zo drinkt mijn man nu de Saskia - Helder van de Lidl i.p.v. Crystal Clear.
Vind het wel jammer dat de Lidl een beperkter assortiment heeft aan sausen en mixpakjes, daarvoor moet is soms nog wel naar de Albert Heijn.
Ik haal ook veel bij de lidl, maar ook nog genoeg bij de ah. Als het uitkomt ga ik altijd eerst naar de lidl, en wat ik daar niet kan krijgen haal ik bij de ah. Ze hebben namelijk toch niet altijd alles wat ik wil hebben, maar wel veel. Ook de drogisterij producten van de lidl vind ik goed, en scheelt veel met de dure merken.
Ik ben persoonlijk van de AH of spa rood met smaakje , die van Saskia vind ik niet zo.
Ben recent op de slager overgestapt ,maar 2 konijnen weg . Blijft een strijd elke week weer met 3 katten rondkomen , maar je word creatief . Heb nu andere bewindvoerder en hoop straks een ander weekbudget te krijgen .. , eet veel bij ouders om te besparen.
De boodschappen vooral bij alle winkels , kan er niks aan doen maar sommige dingen wil ik niet en sommige wel bij die en die winkel
We krijgen hier trouwens budgetfood in het dorp , wie weet of dat was is
Wij hebben hier een aantal dorpen verderop een Budgetfood zitten. Ik ben er wel eens binnen gelopen omdat ik nieuwsgierig was, maar eerlijk gezegd vond ik het aanbod nogal tegenvallen. Ook goed opletten met de data want ze verkopen daar nog tot 5 dagen voorbij de houdbaarheidsdatum! Als je mazzel hebt zitten er misschien wel leuke dingen voor je bij, maar het is niet zeg maar zo dat je daar gewoon al je boodschappen kan halen en dan heel veel goedkoper uit gaat zijn ofzo
Ik moet echt eens vaker naar de markt,wat een prijzen. Net 14 grote mango's gekocht voor 4 euro. Bij de ah heb je er daar 2 voor. De helft was goed rijp dus die heb ik gelijk in stukjes gehakt en die zijn nu aan het invriezen. De andere helft moet nog even rijper worden. Ik maak elke dag een smoothie voor mezelf, dus daar kunnen ze mooi in.
Bij mij in de buurt zit er geloof ik ook 1, of die heet anders weet ik even niet uit mijn hoofd. Ben er nog nooit geweest, dus kan er niet over meepraten.
Hier ook een budget good. Kom er zelf nooit want vind het te ver weg maar hoor wel goede verhalen. Brood wat vers bij de bakkerligt en de dag er na bij BF. Prima brood dus en voor €1 geloof ik. Verder is frisdrank iets goedkoper maar de tijd die het met zich meebrengt vinding niet opwegen tegen de prijsverschillen.