Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Moet toch best te betalen zijn zou je denken
Geeft de makelaar wel de indruk dat er zeer serieus geïnteresseerden tussen zitten, of zijn het vooral oriënterende kijkers?
juval schreef:wij hebben inderdaad ook veel uit de kamer gehaald. We hebben bv een hele grote luie stoel staan, nou voor de foto's hebben we die er mooi uitgesleeptmaessie, leuk huis hoor, heb je al kijkers gehad?
t enige is dat de woonkamer door de grote donkere meubels wat klein oogt. misschien de grote stoel voor het raam en in het midden van de kamer even weghalen voor de foto??
ik moest van mijn makelaar toen ook alle kleine spulletjes weghalen (uit de keuken ed) en zoals jij bijv. op de schoorsteen.. dat scheelt misschien ook qua ruimtelijk ..
veel succes
stoer schreef:Leuk! Succes!Dank je, ben helemaal hieper
Dabo schreef:voor 140 mag hij ook weg, maar lager niet.
Oh, dat vind ik echt geen verkeerd huis, maessie! Jammer dat het zo verweg staat
Ik heb eigenlijk geen idee wat je er aan zou kunnen doen.. Vind het er knus uitzien!
woonruimte wel wat smal lijkt mij? Boven lijk je dan wel weer ruimere kamers te hebben.
Bij ons precies andersom, beneden ruim, boven wat kleinere kamers.
Succes met de verkoop in elk geval!
Cyrina schreef:Dabo als je zoveelkijker hebt hebt heb je het iedergeval zeker niet te duur in de verkoop, dus hoef je ook niet zoveel te zakken!
Vandaag weer de vraag of ik mijn huis verhuren wil.. zucht.. waar willen ze slapen dan, allemaal op de bank??? Koop het maar gewoon!!
Dabo schreef:Verhuren is voor ons ook geen optie, het geld hebben we gewoon nodig voor ons nieuwe huis!
Makelaar belde net, een van de kijkers is echt serieus geinteresseerd, (die van dat lage bod) en gaat nu om de tafel met zijn ouders en de hypotheker, om te kijken of er nog ergens wat geld (de ontbrekende 15 duizend) vandaan te halen is. Misschien van de ouders.
Spannend!!Ik ga duimen voor ze dat het lukt