Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
8nnemiek schreef:Ik heb er een paar weken geleden nog 2 voor een euro kunnen kopen. Vorige week waren ze ineens een stuk duurder ja.
Afgelopen zomer hebben we ons helemaal dood gegeten aan komkommers uit eigen tuin inderdaadIk wil dit jaar eens proberen wat komkommer en tomaat later op het jaar te zaaien, en dan zien of ze 's winters in een pot in de kas ook vruchten geven. Dat lijkt me wel wat!
Faelynn schreef:Hier goed nieuws, we hebben (dankzij een bokker) een geschikte stal gevonden in de buurt.
Iets betaalbaarder, wel meer zelf doen en brok zit niet in de prijs, maar dat voer ik toch bijna niet.
Maar vooral.. paard dichter bij huis, kan ik er eindelijk vaker naar toe, kwartiertje met de scooter ipv 40 minuten met de auto. Dat gaat een bak benzine en tijd schelen..
Hopelijk gaan we dan weer plezier beleven aan onze hobby
Van de €50pm stalgeld minder is t misschien hier ook wel de overweging waard om een sportschool abbo te nemen.. ben niet echt te zwaar, maar zou wel graag lekkerder en fitter in m’n vel zitten.
Vind t alleen moeilijk om zo veel geld voor mezelf structureel uit te geven. Heb nou niet bepaald geld “over” ofzo haha.
Gister sinds 2 maanden weer even een stap ritje gemaakt met m’n paard, en ik heb spierpijn, beetje sneudat was wel weer even een wake up call
OleJon schreef:Zonde om geld aan sportschool uit te geven. Thuis kun je zelf ook sporten dmv wandelen, hardlopen en filmpjes van you tube
denice schreef:Dat klinkt als een mooie verandering Faelynn! Kan je niet af en toe fietsen naar je paard nu? Scheelt je een sportschoolabbo en is gezond..
Varekaj schreef:Fijn dat ze dichterbij staat Faelynn! Je scooter was elektrisch toch? Stalwerk zelf doen is ook een mooie work-out. All-in staan is leuk maar heeft ook wel nadelen dus, zoals beweging voor jezelf.
Je kan opteren voor sportschool als je zeker bent dat je het kan blijven missen of makkelijk kan stopzetten. Anders inderdaad oefeningen thuis doen, wat vaker de fiets nemen.
Tancreda4 schreef:Dat Idd. En zoals ik al schreef, tuurlijk zijn de kolen in land van herkomst stukken goedkoper dan in een ander land. Ze komen niet gratis en opp eigen gelegenheid naar Nederland vliegen.