Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lifaya schreef:Ik heb nog geen 100% zekerheid dat ik dat kan lenen maar het zou wel mogelijk moeten zijn. Mijn verwachte jaarsalaris zal boven de 35.000 uit vallen (incl onregelmatigheidstoeslag etc) , heb de functie als teamleider en vast contract. Maar ik begreep dat ze wel eens moeilijk willen doen over salaris met onregelmatigheidstoeslag terwijl je bij mijn werk daar wel echt van afhankelijk bent. Het zal gaan om mijn eigen bank ING, heb daar iig mijn voorkeur bij en komende dinsdag oriëntatie gesprek.

Prairy schreef:Waar zoek je faelynn? Onze vakantiewoning mag eventueel verkocht worden, ligt in de buurt van Oss. Je mag er alleen niet inschrijven bij de gemeente, wel het hele jaar wonen.
Als het maar een rustige plek is
heeft 2 slaapkamers waarvan 1 kleinere en 1 degelijk formaat. Badkamer is best groot dus die heeft wel potentie als die eenmaal onder handen is genomen. Woning is wel 3 hoog zonder lift. Er waren van de 35 aanmeldingen voor de bezichtiging van vandaag zo'n 10 gekomen (maar ik weet niet hoeveel er na mij nog zijn gekomen) en er waren in totaal 8 aanmeldingen in de 3 dagen dat het online staat. De buurt is multicultureel, wat mij dan weer niet veel uitmaakt en het is een portiekwoning wat ik wel weer prettiger vind met een speeltuin achter voor kinderen. 

Lieszje schreef:Wat voor gevoel had je bij de woning?
Klinkt misschien gek, maar heb meerdere woningen bekeken en ondanks dat hier ook wel wat moet gebeuren had ik een heel goed gevoel erbij.
Terwijl ik daarvoor een mooie instap klare woning had bekeken
Ik heb hier nog wat groen als uitzicht zowel voor als achteren. En dat waardeer ik wel echt. Die woning is ingebouwd in een 1 richtingsstraat waar mensen niet kunnen parkeren (schuin parkeren, nemen 2 plekken in beslag etc) en parkeergelegenheid is ook wel echt belangrijk voor mij. Vind het moeilijk.
Ik houd van koken en douchen
En ik moet een extra slaapkamer hebben. Voor nu als logeerkamer en dan tegen de tijd dat die er rijp voor is voor een kleine
(hoop het in elk geval
) 
incl stookkosten en water en verzekeringen maar toch. Zit ook wel aan het max wat ik kan lenen maar perfecte locatie en woning zo in te trekken, nette staat, complete inbouwkeuken etc.
word dit jaar 30 dus het moet wel binnen 5 jaar gebeuren
maar ik ben idd gewoon nog aan het rondkijken, 2e verdieping zonder lift is voorkeur en anders idd met lift. Kijk dus inderdaad nog maar eff door. Al is het niet makkelijk hoor want heb nu door ziektewet eindelijk tijd voor woningen bezichtigen. Dus ik zal het wss toch moeten gaan uitbesteden aan een makelaar... want ik kan als ik weer werk heel moeilijk naar bezichtigingen... ik werk in Schiphol dus kost een hoop tijd
en als ik weer 100% werk helemaal onmogelijk... diensten variëren van 04:30-14:00 tot 14:00-23:00 of 22:00-06:30 bijv. Dus praktisch is het niet...
ik werk dan tot 14:00 en dan is de vraag hoe laat ik thuis ben. Met een beetje geluk 15:15 en anders kan het veel later uitlopen. A4 is leuk behalve rond die tijdstippen tussen Schiphol en den haag zuid lol. En tot nu toe zijn de meeste bezichtigingen tussen 14:00 en 16:00 geweest dus het is echt kantje boord... heb nog veel andere werktijden, dat is het dingetje. We hebben ook oa nog 06:00–15:30, 04:30-14:30, 11:00-18:00, 04:15-14:15, 06;30-16:00 etc
dus verre van ideaal met die files hihi. Zonder file is het ca 1 uur en 15 minuten incl van werk naar parkeerplaats gaan, met file kan het oplopen tot 2,5 uur
het is dan echt puzzelen. Maar ik denk dat ik pas echt weer volledig werk rond oktober dus heb nog wel even de tijd. Jildau schreef:We zijn één keer geweest. Het zag er top uit. Ik was er direct weg van omdat het zo goed voelde en m'n vriend heeft kritisch gekeken.Volgende ochtend een bod gedaan, direct een tegenbod gekregen en toen hebben wij daar weer op gereageerd en gingen ze akkoord!
https://www.funda.nl/koop/boazum/huis-4 ... it-oerd-3/