Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:Ik heb nog geen 100% zekerheid dat ik dat kan lenen maar het zou wel mogelijk moeten zijn. Mijn verwachte jaarsalaris zal boven de 35.000 uit vallen (incl onregelmatigheidstoeslag etc) , heb de functie als teamleider en vast contract. Maar ik begreep dat ze wel eens moeilijk willen doen over salaris met onregelmatigheidstoeslag terwijl je bij mijn werk daar wel echt van afhankelijk bent. Het zal gaan om mijn eigen bank ING, heb daar iig mijn voorkeur bij en komende dinsdag oriëntatie gesprek.
Prairy schreef:Waar zoek je faelynn? Onze vakantiewoning mag eventueel verkocht worden, ligt in de buurt van Oss. Je mag er alleen niet inschrijven bij de gemeente, wel het hele jaar wonen.
Lieszje schreef:Wat voor gevoel had je bij de woning?
Klinkt misschien gek, maar heb meerdere woningen bekeken en ondanks dat hier ook wel wat moet gebeuren had ik een heel goed gevoel erbij.
Terwijl ik daarvoor een mooie instap klare woning had bekeken
Jildau schreef:We zijn één keer geweest. Het zag er top uit. Ik was er direct weg van omdat het zo goed voelde en m'n vriend heeft kritisch gekeken.Volgende ochtend een bod gedaan, direct een tegenbod gekregen en toen hebben wij daar weer op gereageerd en gingen ze akkoord!
https://www.funda.nl/koop/boazum/huis-4 ... it-oerd-3/