Ik ben benieuwd of het enten gaat lukken.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Varekaj schreef:Qua breedte past de onze ook maar net door de deur, lengte en volume weet ik niet. Ik kan er iig mijn vriend van 1m92 in kwijt als ik 'm opvouwmaar die intentie heb ik niet.
Het is verdomd koud buiten zeg! Flinke ijzige wind ook. Net even de schuifdeur naar het terras open gehad zodat de kat een frisse neus kon halen, is de temperatuur in huis op 10min gelijk gezakt van 19 naar 18. Zo dadelijk wel de verwarming inschakelen. De was wil anders echt niet goed drogen op het rekje de laatste tijd.
PSvanLot schreef:Koffie is qua geur een van de lekkerste geuren die ik ken. Ik lust het helaas niet, vind ik zo jammer!
Houd wel van thee. Heb veel verse soorten thuis staan.
denice schreef:Heftig is dat, ik heb soms ook echt amper noemenswaardige boodschappen en dan ben je toch zo weer rond de 50 euro kwijt. Het vliegt eruit, en ik verwacht niet dat de prijzen ooit weer gaan dalen.
Varekaj schreef:Boodschappen gedaan: een bakje gekke peren, bakje kiwi's, tros bananen, 3l melk, 2x 250gr koffie, beleg, ham voor macaroni met ham en kaas, 4 potjes yoghurt en 4 plakjes zalm. Met promotie en korting was ik nog bijna €48 kwijt, en dan heb ik vooral huismerken