Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DubbelDun schreef:Is het zitkusen ook niet wat te klein voor die bank ?? Als je nu gaat ztten kom je met je knieënj dan niet precies op het hout ??
Grote kussens kun je overal vinden. Kijk eens bij de Action, daar heb ik ze gister nog gezien (60x60).
Wat ik op een normale bank wel gedaan heb is er een klein kussentje bij in doen an de achterkant. Dan krijg je ook meer de dikker wordende 'uitloop' aan de achterkant waardoor je een meer 'leunende' rugvorm krijgt.
Janine1990 schreef:[ Afbeelding ]
Ben stiekem wel een beetje trots op het eerste deel van mijn loungebank.
Alleen lijkt er een 'probleempje' voor te vallen... Heb prachtige kussens gescoord via Bol.com
Alleen waren de rugkussens niet beschikbaar. Toen ze wel beschikbaar waren, kon ik er maar één bestellen. Ik heb er 4 nodig...![]()
Wat zouden jullie doen??
https://www.bol.com/nl/p/pallet-kussen- ... oductImage
Aan de foto's te zien, die met de losse kussens stond er namelijk voor vandaag niet op. Ik heb nog een link van de rugkussens, maar ze staan er niet meer in. Heb uiteraard aangemeld voor op voorraad mail. Maar ik vrees te vrezen...
Dus ik zoek een alternatief. In de vorm van niet te gek dure kussens. Maar weet niet zo goed welke kleuren.
_San87_ schreef:Janine1990 schreef:Nee ik wil deze kussens houden.
Vind dat je een mooie hoek hebt, maar dit is me wel echt te strak.
Ik vind ook de kussens die jij hebt super. Lekker dik en mooi van vorm.
Janine1990 schreef:DubbelDun schreef:Is het zitkusen ook niet wat te klein voor die bank ?? Als je nu gaat ztten kom je met je knieënj dan niet precies op het hout ??
Grote kussens kun je overal vinden. Kijk eens bij de Action, daar heb ik ze gister nog gezien (60x60).
Wat ik op een normale bank wel gedaan heb is er een klein kussentje bij in doen an de achterkant. Dan krijg je ook meer de dikker wordende 'uitloop' aan de achterkant waardoor je een meer 'leunende' rugvorm krijgt.
Groter dan dit wordt een palletkussen niet hoor. Gewoon gebruikelijke europallet maat.
Bank is nu nog laag (zwenkwielen heb ik nog niet gemonteerd ivm op gras voorlopig), en je hebt een zit diepte van 80cm. Het is tenslotte een loungebank. Rugleuning staat schuin dus voor het hangen hoeft er niet veel meer bij. Ik ga eens kijken naar die 60x60 kussens, mits het dikke kussens zijn!
Maar goed kleurstelling ben ik nog niet helemaal over uit.