Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jildau schreef:Saul: Dankjewel! Precieze datum gaan we nog overleggen maar ergens juni/juli.
Utopia: Dankjewel!
Queelens: Ja ik kan me de prijzen van de randstad dan weer niet voorstellen. Dit is wel een normale prijs voor zo'n soort huis hier in Fryslân.Hoop voor je dat de aankoopmakelaar kan helpen!
Queelens schreef:Jildau schreef:Saul: Dankjewel! Precieze datum gaan we nog overleggen maar ergens juni/juli.
Utopia: Dankjewel!
Queelens: Ja ik kan me de prijzen van de randstad dan weer niet voorstellen. Dit is wel een normale prijs voor zo'n soort huis hier in Fryslân.Hoop voor je dat de aankoopmakelaar kan helpen!
Ik ben geen taxateur maar voor die woning betaal je hier toch wel 350.000 ongeveer.
Queelens schreef:In welke regio Jildau?
Hier in regio utrecht moet je het echt met een bezichtiging doen en dan snel bieden. Tenzij het een uitzonderlijk huis is wat slechter op de markt ligt doordat het bijvoorbeeld een bouwval is haha.
Wij hebben onze scope dit weekend iets verscherpt. Het was eerst regio Utrecht met een vrij grote straal eromheen haha. Maar hebben er toch wel voor gekozen om echt voor Zeist te gaan met kleine uitschietertjes mocht er een tophuis in bunnik of een dorp wat grenst aan zeist zijn en ook te gaan zoeken naar een aankoopmakelaar daar. Dus mocht toevallig iemand connecties hebben
Hoop dat het gaat lukken. Zeist is niet heel goedkoop maar wel zo’n fijne leuke locatie.
Charaz schreef:Pfoe ik denk heel eerlijk dat dat niet te koop is voor zo weinig geld.
LinsxDot schreef:lifaya schreef:Ik heb nu afgelopen week 3 bezichtigingen gehad van 3 goede woningen, alleen bij allen was wel iets wat mij net niet lag. Helaas. Zaten alleen rond de 150.000. Maar nogmaals, ik weet niet waar ze uiteindelijk voor weg gaan.
Ons huis komt binne kort te koop?hihi