Rachel_x schreef:Spannend BridgetF! Staat je huis al lang te koop?
Voor ons is het over 3 weken zo ver, dan krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis! Had m al eens eerder gedeeld: http://www.funda.nl/koop/arnhem/apparte ... straat-10/
Morgen weer volle bak de woonboulevard doorBank en stoelen zijn al besteld, en morgen de gordijnen, het hout voor onze walk in closet en de tafel bestellen. Ook willen we gaan oriënteren op een houtkacheltje voor in de woonkamer
Wauw mooi zeg! De schouw is alleen niet helemaal mijn ding. En ik vraag me serieus af waarom er zoveel sfeerfoto's opgezet worden

Voor mij heeft dat weinig toegevoegde waarde. Paar foto's van de belangrijke dingen in huis en evt vanuit diverse hoeken en een plattegrond lijkt mij voldoende

Bank en stoelen zijn al besteld, en morgen de gordijnen, het hout voor onze walk in closet en de tafel bestellen. Ook willen we gaan oriënteren op een houtkacheltje voor in de woonkamer 
.Vrij laag dus een tegenbod gedaan met de opmerking dat er niet zo heel veel ruimte in zit. En toen... Stilte, uiteindelijk heeft de makelaar vrijdag weer contact gehad en komt het er op neer dat hij toch gaat kijken voor wat meer vloeroppervlak en er voor nu vanaf ziet
.Grrr hele week voor niks in de zenuwen. Niks aan je huis verkopen hoor.
Hypotheekaftrek o.i.d. ook niet mee bezig, ga er gewoon van uit dat we maandelijks een X bedrag moeten betalen aan hypotheek en na 30 jaar dan de volledige hypotheek betaalt is. Verkoop je de woning na enige tijd met dikke winst, mazzeltje dan..
En toen zei ik dat er hier dus gezegd is dat er toch heel wat mensen zijn die verkeerd voorgelicht zijn, of mensen die het verkeerd begrepen hebben hoe dat zit met een aflossingsvrije hypotheek. Dat er adviseurs zijn die niet alle ins en outs hebben verteld en dat wel de taak is van die adviseur enzo, nouja had het globaal gelezen hier en kan zijn dat ik het nu ook verkeerd had begrepen haha.
Toen snapte ik het niet meer (na wat ik hier had gelezen en wat mijn vader vertelde
Dat wordt een aantal avondjes zitten.