Wij hebben de kaas al eens gratis gehad bij onze AH-bestelling, viel toen erg goed in de smaak, dus we waren al erg enthousiast dat we m nog een keer gratis konden krijgen.
SpeechLess
Geplaatst: 04-08-16 13:21
Leuke scoupy's inderdaad dit keer. Ik heb gisteren de kaas gehaald,de rozemarijn&zonnebloempit, en hij is best lekker De kipdingen wil ik ook nog wel proberen, die ben ik vergeten gisteren..
Hier staat hij nu al 24 uur op in behandeling, normaal duurt het niet zo lang
SpeechLess
Geplaatst: 05-08-16 19:27
Destination schreef:
Hier staat hij nu al 24 uur op in behandeling, normaal duurt het niet zo lang
Bij mij duurde het dit keer ook wat langer Volgens mij woensdagavond ingediend en vanochtend goedgekeurd. Dacht nog dat het misschien kwam door mijn mega-lange bon
Hier duurde het ook net zolang, wellicht door de vakantie periode. Mijn vriend heeft dezelfde producten gekocht excl de muesli van zonnatura. De kaas schijn je alleen bij de jumbo te kunnen kopen.
Mijn man moest laden voor de zuivelhoeve. Kwam hij donderdag terug met 2 bakken nootjes, kaas, sap en yoghurt! Vorige week ook al voor johma geladen en had hij verschillende soorten salades mee gekregen! En we hebben voor ons huwelijk een groot vlees pakket gekregen waar we nu nog steeds van aan het eten zijn!
Ja die bedoel ik ho bevalt het bij jullie en zitten er geen aparte voorwaarden aan? Scoupy bevalt mij erg goed maar ik ben wel heel voorzichtig met dit soort dingen. Eerst maar eens goede de voorwaarden lezen voor ik iets doe