Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:Succes met schoonmaken, Swanheart. Moet er verder nog veel gebeuren?
Cayenne schreef:Mijn moeder is er van overtuigd dat sociale huurwoningen in je straat de prijs van je eigen huis naar beneden halen.
Zou dat kloppen? Lijkt mij van niet?
Cayenne schreef:Mijn moeder is er van overtuigd dat sociale huurwoningen in je straat de prijs van je eigen huis naar beneden halen.
Zou dat kloppen? Lijkt mij van niet?
idinn schreef:Volgens mij hangt dat niet zozeer af van of het sociale huur is. Maar de type persoon die er in woont. Als in de koopwoning naast je een stel tokkies wonen die bier wegtikken hele dag in de voortuin en in de sociale huurwoning op de hoek woont een rustige alleenstaande.. dan drukt die sociale huurwoning jou koopprijs niet hoor.
idinn schreef:Volgens mij hangt dat niet zozeer af van of het sociale huur is. Maar de type persoon die er in woont. Als in de koopwoning naast je een stel tokkies wonen die bier wegtikken hele dag in de voortuin en in de sociale huurwoning op de hoek woont een rustige alleenstaande.. dan drukt die sociale huurwoning jou koopprijs niet hoor.
linda2008 schreef:Helaas moet ik zeggen dat ik inmiddels al kan meepraten over afwijzingen, niet meer tussen een bezichtiging komen, woningen die al zijn verkocht of flink te worden overboden. Vanmorgen een bod van 20K boven vraagprijs gedaan. Wat ik netjes vond gezien er ook nog wel iets aan moest gebeuren enzo. Maar mijn bod is zelfs met nog eens 50K overboden. Tja daar kan ik nooit tegenop![]()
En hoewel ik niet anders had verwacht, is het tóch een teleurstelling![]()
Ineens begrijp ik ook de mensen wel die op onze woning hadden geboden zonder het gezien te hebben... je zult op een gegeven moment best moedeloos worden