Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ghostattack schreef:Wij hebben vandaag twee bezichtigingen gehad en morgen nog weer eens vier. De katten hebben we buiten gelaten, dus eten en kattenbak buiten. Dan blijven ze in principe ook wel weg uit huis..
Besloot de poes toch via het badkamer raam naar binnen te klimmen, decoratie te slopen en in bad te kakken!!![]()
Fijn als er net bezichtigingen zijn...
Jildau schreef:Wij gaan morgen een woning bezichtigen. Toen ik een aantal jaren geleden een huis kocht met mijn ex was het gebruikelijk om een tweede bezichtiging te doen als je positief was na de eerste bezichtiging. Maar dat was in de tijd dat je veel huizen nog aan de straatstenen niet kwijt kon..
Nu hebben we eerder een huis heel erg zien zitten maar dat werd onder onze neus verkocht. We dachten dat we nooit weer wat gingen vinden op deze locatie maar nu staat het huis aan de overkant sinds vrijdag te koop.Mijn idee is om, als het morgen allemaal positief lijkt, vrij snel de makelaar te bellen om een tweede keer te bezichtigen (en dan nemen we een derde persoon mee om mee te kijken). Wat zouden jullie doen? Wat is wijsheid? Is er tegenwoordig nog tijd om twee keer te bezichtigen? Ik hoor verschillende verhalen.. Ook over dat je beter direct een bod kunt doen maar ik vind dat nogal wat.
Jildau schreef:Jildau schreef:Wij gaan morgen een woning bezichtigen. Toen ik een aantal jaren geleden een huis kocht met mijn ex was het gebruikelijk om een tweede bezichtiging te doen als je positief was na de eerste bezichtiging. Maar dat was in de tijd dat je veel huizen nog aan de straatstenen niet kwijt kon..
Nu hebben we eerder een huis heel erg zien zitten maar dat werd onder onze neus verkocht. We dachten dat we nooit weer wat gingen vinden op deze locatie maar nu staat het huis aan de overkant sinds vrijdag te koop.Mijn idee is om, als het morgen allemaal positief lijkt, vrij snel de makelaar te bellen om een tweede keer te bezichtigen (en dan nemen we een derde persoon mee om mee te kijken). Wat zouden jullie doen? Wat is wijsheid? Is er tegenwoordig nog tijd om twee keer te bezichtigen? Ik hoor verschillende verhalen.. Ook over dat je beter direct een bod kunt doen maar ik vind dat nogal wat.
We hebben het gekocht!