Hele avond al regen en onweer. Blijft nog wel evem doorgaan ook! Heerlijk, dan slaap ik lekker.
PrizTwir
Geplaatst: 06-07-17 23:42
Hier gaf buienradar een flinke bui aan rond 19.00 uur, dat verschoof naar 20.00 uur en inmiddels is er nog steeds niets gevallen. Ben benieuwd of er nog wat gaat komen.
Ik zit in Den Haag, alleen, en ben normaal al helemaal niet van de onweer. Maar nu vind ik het echt serieus niet meer leuk.. Het blijft flitsen, knallen en donderen. Hoop wel echt dat het zo afzwakt, krijg het er bloedheet van
Vind het nu al vies benauwd .. vannacht rond drie uur een plaatselijk rood stipje precies boven ons hoofd met onweer en flink wat regen.
dravergekkie
Geplaatst: 07-07-17 08:33
DewiRox schreef:
Ik zit in Den Haag, alleen, en ben normaal al helemaal niet van de onweer. Maar nu vind ik het echt serieus niet meer leuk.. Het blijft flitsen, knallen en donderen. Hoop wel echt dat het zo afzwakt, krijg het er bloedheet van
Vannacht heb ik toch de schuideur maar even dicht gedaan, het regende een beetje te hard om lekker te kunnen slapen. Om 3 uur weer open en toen onweerde het nog best flink!
Af en toe was het gewoon heel veel regen! Voor de natuur echt heel welkom.