Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Westernfreak schreef:Ceetje_bokt schreef:Dan hebben de vorige bewoners de muren vast voor het laatst in de jaren '70 geschilderdjouw huis is nu retro.
Een jaar of 5 geleden volgens de buren...Die vroegen zich af waarom ik boven aan het witten was, het was immers nog niet zo lang geleden geschilderd...
Westernfreak schreef:Groen vind ik ook erg mooi, zag het alleen nog niet echt als een warme kleur? Hangt zeker ook af waarmee je het combineert?
Het groen bij jou op de muur vind ik ook erg mooi San!Valt lekker op, maar wordt dat niet erg donker in huis?
De vorige bewoners hadden een aparte smaak...Twee slaapkamers waren respectievelijk 1 muur knaloranje & 1 muur donkerbruin, de ander gifgroen & bruin...ik zou er de hele nacht wakker liggen.![]()
En Jes, bedankt! Geeft wel een goed idee van wat er bij elkaar past.
_Marinke_ schreef:[ [url=m/gZZqP0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wij hebben crispy biscuit (crème) en early dew (groen) boven op de slaapkamer, heel warm en rustig. Gaan het combineren met hout (naturel) en wit (kozijnen, plinten etc.)
Mintgroen schreef:_Marinke_ schreef:[ [url=m/gZZqP0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wij hebben crispy biscuit (crème) en early dew (groen) boven op de slaapkamer, heel warm en rustig. Gaan het combineren met hout (naturel) en wit (kozijnen, plinten etc.)
Wij hebben Crispy Biscuit als basis door het hele huis! Eerst was het plan om de hal en de woonkamer ermee te doen, maar we vonden het zo'n mooie kleur, dat we de rest ook maar hebben gedaan. Mooie creme kleur die niet zo geel uitvalt alsof het lijkt dat er veel gerookt wordt binnen. Uiteraard wel gecombineerd met andere kleuren hoorIn de woonkamer met Authentic Grey en in de slaapkamer met Olive. Een vriendin van me heeft deze kleur ook met Early Dew gematched. Kan altijd geloof ik
Sodera schreef:Kan er iemand van mij wat meer fotos van crispy biscuit icm early dew/olive/steengroen maken? Ik was bang dat je Dan echt zo'n jaren '80 crème krijgt, maar dat valt erg mee lijkt zo??!!
8nnemiek schreef:Echt leuk, zo'n kattenmuur!
Ik heb mijn vriend eindelijk zo ver dat ik de oude salontafel mocht omwisselen voor een nieuw setje[ [url=m/LKMfIA.jpg]Afbeelding[/url] ]