Er lijkt weer een schip aan te komen... Zolamg er geen onweer in zit, zit ik rustig, maar hier zie ik wel wat vele plusjes in verschijnen... Even in de gaten houden.
Gisteren ook veel regen gehad, was wel lekker voor het land en de moestuin, en m'n haffie was weer lekker schoon, want die zat onder het stof, maar vanmorgen zei m'n vriend dat ze weer lekker gerold had, dus ze zit weer lekker onder de modder
Nu een beetje broeierig, maar wel droog. Ga snel even hardlopen, want het lijkt erop dat er zo weer een bui kan komen....
Grond begin hier alweer droog te worden. Maar toch af en toe wat gespetter gehad, maar lijk wel met deze temperaturen wel gelijk te verdampen. Alles op de moestuin incl. het onkruid groeit heel goed.
PrizTwir
Geplaatst: 30-06-17 23:35
Sinds eind van de middag tot nu is het hier nog niet weer droog geweest. En dat wordt het voorlopig ook nog niet. Het is hier echt niet meer droog hoor.
Nog ff geduld en dan komt de zon weer terug,dan is mijn oog ook beter. Ik had de zon poosje op vakantie gestuurd. Het gras op de wei schiet de grond uit! dat water hadden we zo hard nodig. Hoe het weer verder is weet ik niet,ik kan het niet zien.