Maris schreef:Ja ik dacht aan trout grey ..... Alhoewel dat al weer best donker is. https://www.praxis.nl/verf-laminaat-dec ... 5l/5311226
Wel een mooie kleur

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maris schreef:Ja ik dacht aan trout grey ..... Alhoewel dat al weer best donker is. https://www.praxis.nl/verf-laminaat-dec ... 5l/5311226
Maris schreef:Jeetje je postte inderdaad wel lekker midden in de nacht. Komt die slapeloosheid doordat je met alles in je huis bezig bent ?
Gordijnen, houd er over op. Gisteren weer in een meubelzaak wezen kijken en ze hadden helemaal niets wat er ook maar op leek wat ik in gedachten heb. Plus dat zeilringen in gordijnen maken ontzettend duur blijkt te zijn ?! 40 euro per meter !! Alleen een paar ringen erin maken !
Westernfreak schreef:Ondanks dat de uitvoering tergend langzaam gaat (beperkt in tijd &) wil ik jullie vragen om ideeën. Toen ik in dit huis trok, had ik geen zin en zag ik geen noodzaak om de muur te verven. De muur in huis heeft een warme tint wat ik op prijs stel, maar de kleur van de deurposten (een soort zalmkleur?) staat me steeds meer tegen. Ook had ik me bedacht om de muur achter het aquarium te schilderen in een kleur waarbij het aquarium er meer uitspringt.
Ik houd van natuurlijke kleuren en groen of grijs lijkt mij voor achter het aquarium wel mooi, maar voor de hele woonkamer houd ik het liefste een warme tint. En of dat combineert? De deurposten op de foto zijn recht tegenover het aquarium. Daarnaast staat een grijze bank en een antracietgrijs vloerkleed. De overige meubels zijn wit of onbehandeld eikenhout zoals op de foto. Ik kom er nog niet echt uit...
[ [url=m/OoqNos.jpg]Afbeelding[/url] ]
@power1997 is het nog gelukt met het uitzoeken van planten? Ik kan me geen interieur zonder planten voorstellen.
Maris schreef:Ik kreeg te horen 1,8 maal de breedte van het raam aan gordijnen. Kwantum en Hema staan inderdaad nog op het lijstje ! Leen Bakker had helaas niet wat ik zoek...
Maris schreef:Ik wil niet zulke dikke gordijnen, iets tussen inbetween en verduisterend in. Dunne linnen gordijnen inderdaad bijvoorbeeld.
Wat vind jij een goede maat qua gordijnen ? Meer 1,5 keer ( ipv 1,8 ) de breedte van raam + kozijn ???
Alle tips zijn welkom hoor, ik ben er blij mee.
Ik heb een soort linnenlook met een hele fijne print erop in gedachten, maar dat is nog best heel moeilijk !
_San87_ schreef:Maris schreef:Ik wil niet zulke dikke gordijnen, iets tussen inbetween en verduisterend in. Dunne linnen gordijnen inderdaad bijvoorbeeld.
Wat vind jij een goede maat qua gordijnen ? Meer 1,5 keer ( ipv 1,8 ) de breedte van raam + kozijn ???
Ik heb een soort linnenlook met een hele fijne print erop in gedachten, maar dat is nog best heel moeilijk !
Anders ik, sla t allemaal op voor als ik op gordijnenjacht ga.
Maris schreef:Ik wil niet zulke dikke gordijnen, iets tussen inbetween en verduisterend in. Dunne linnen gordijnen inderdaad bijvoorbeeld.