tyleysmiley schreef:Ooh mooi Colien, hier alles 'saai' wit, maar met accessoires alsnog gekleurd. Ons huis staat nu net anderhalve week in de verkoop en we hebben 5 bezichtigingen gehad, ben het al spuugzat eerlijk gezegd, telkens je huis uit moeten, alles opgeruimd hebben, thuiskomen en de sneeuw en modderpoten overal vinden van kijkers die hun voeten niet vegen en daardoor je nieuwe vloer en trapbekleding onderlopen, smerige vingers op de spiegelkasten, neeeee verkopen is niks voor mij, wat een ellende.
Gisteravond weer kijkers gehad en maandag mensen die voor een tweede keer terugkomen.
Zijn jullie ooit meerdere keren gaan kijken naar een huis, ik niet en hoor het ook nooit eigenlijk, behalve voor een taxatie dan..
dat vond ik ook erg, vooral voor de kinderen die hun halve speelgoed voorraad op zolder hadden staan en telkens erom vroegen maar nee, alles moest weg zodat het ruimtelijker leek
Blij dat dat achter de rug is
2 keer gaan kijken bij alle huizen behalve die wij nu gekocht hadden puur vanwege de snelle verkoop en het meteen moeten bieden. Bij de verkochte huizen van ons zijn de kopers ook 2 keer komen kijken, 2e keer meestal met familie ( ouders of hun kinderen, afhankelijk )
Het gaat niet om een pakje boter en een 2e keer zie je echt wel meer dan de eerste keer
Ik denk dat een eerste keer een indruk krijgen is en een 2e keer om echt beter rond te kijken en op details te letten