We moeten nog even geduld hebben. Het lijkt er op dat het vanaf volgende week dinsdag gaat regenen.
PrizTwir
Geplaatst: 24-06-17 01:12
Het regent hier echt al een hele poos, maar dit is absoluut niet voldoende. Ik hoorde net op de radio dat de bosbrand in Deurne ook nog moeilijk te blussen is.
tine10
Geplaatst: 24-06-17 07:45
Hier sinds gisteravond heel zachte regen. Natuurlijk lang niet genoeg om het tekort aan te vullen, maar ik zit ook niet op plensbuien te wachten.
Marcella
Geplaatst: 24-06-17 15:51
Nu even droog, maar daarvoor regen gehad van beetje miezer tot flink door regen tot miezer waar je ook flink nat van werd. Tuin zal blij zijn en alles groeit goed.
Hier ook zo. Dan weer droog, dan weer miezeren tot echt regen. Prima zo!
PrizTwir
Geplaatst: 24-06-17 17:27
Hier net zoals hierboven. Het is nu al wel een poosje droog, maar nog steeds flink bewolkt.
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-17 17:28
Het is gewoon niet te voorspellen... "nee, geen regen voorlopig," zegt buienalarm en prompt begint het weer te regenen. Ik vind het wel lekker even. En heel gewenst voor de natuur!
Hier is afgelopen nacht heel veel regen gevallen,kwam met bakken uit de lucht. Helaas kan ik helemaal niks zien van het weer, licht is te fel.
PrizTwir
Geplaatst: 25-06-17 21:01
Vandaag naar Emmen geweest, naar de dierentuin. Het weer was perfect hiervoor. Niet koud en ook niet te heet. Op een gegeven moment wel even wat miezer gehad en toen was het ook even koud. Nu regent het weer.
Nu even geen zon snap ik heel gied. Ik hoop dat je snel weer kunt genieten van de zon, hoor! Wel heel goed voor se natuur dat het 's nachts regent en overdag mooi is. "Groeizaam weer" noemen de boeren dat geloof ik.
Temperatuur vond ik prima. Windje ook. Heerlijk met warm weer, zo'n windje. En bewolking? Ook niet echt problemen mee, maar niet de hele dag. Af wn roe een flinke wolk voor de zon mag wel.