Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sting schreef:Mamamiesje; wat heb jij voor kleur op de muur? Wij zijn nog een beetje in dubio over hoe donker de woonkamer kan hebben. Luiken zijn wel blits zeg!
Maris schreef:Jij hebt dus 3 verschillende kleuren muren in de slaapkamer. Is dat niet druk ? Ik zit namelijk een beetje te twijfelen over de woonkamer. 1 muur is blauw, anderen zijn roomwit. Eentje wil ik misschien wat donkerder, maar 3 kleuren muur in 1 ruimte ????
MamaMiesje schreef:Maris schreef:Jij hebt dus 3 verschillende kleuren muren in de slaapkamer. Is dat niet druk ? Ik zit namelijk een beetje te twijfelen over de woonkamer. 1 muur is blauw, anderen zijn roomwit. Eentje wil ik misschien wat donkerder, maar 3 kleuren muur in 1 ruimte ????
En als je het nou in tinten houdt dan? Dus één muur wat donkerder blauw en die roomwitte héééél lichtblauw?
MamaMiesje schreef:Ja eigenlijk "hoort" het natuurlijk verticaalZo gaat dat met behangen doorgaans.
Maar het was niet extra lastig of zo hoor, misschien juist wel makkelijker
Maris schreef:MamaMiesje schreef:En als je het nou in tinten houdt dan? Dus één muur wat donkerder blauw en die roomwitte héééél lichtblauw?
Dat zou kunnen, maar mijn ene muur is al niet erg donkerblauw ( ivm donkere kamer/ noordenlicht). En ik wil de kamer eigenlijk juist wat meer warmte geven, en dat gaat niet lukken met blauwIk dacht meer aan wat meer zandkleur. Maar ja en blauw en roomwit en zandkleur, dat gaat hem niet worden denk ik. Ik zou het kunnen proberen natuurlijk, maar ik ben een beetje "verf-moe"