Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
JudithO schreef:Varekaj schreef:Het zit nu bij de firma die de leases regelt/goedkeurt voor het bedrijf. Als die groen licht geven gaat hij idd in bestelling. Normaal mag het geen probleem zijn (viel volledig binnen toegestane budgetten) en stond op de lijst, dus we verwachten volgende week wel goed nieuws te krijgen.
Hij heeft ook de mogelijkheid om tijdens het rijden te laden als je remt.
Europa heeft goedkeuring gegeven.om vanaf 2035 geen verkoop van auto's met verbrandingsmotor nog toe te staan. Mijn huidige auto is diesel en 17 jaar oud maar rijdt nog als een zonnetje. Hopelijk kan die het lang genoeg uithouden en komen ze tegen dan met elektrische auto's die voldoende mogen trekken én ook voldoende bereik houden. Anders wordt het een vrachtwagen voor met de paarden op pad te kunnen.
Oh help, dit is niet oke.
Ik woon in de bergen op 1200 m hoger. EVs zijn echt nog niet aangepast op de bergen. Veel te weinig vermogen en kunnen erg slecht tegen kou. Ik hoop van harte dat die ontwikkeling dan fors vooruit gaat. Plus dat het electriciteitsnetwerk hier echt niet toereikend is. Ik zie niet gebeuren dat daar in de komende 10 jaar heel veel aan aangepast gaat worden want daar is domweg geen budget voor.
Cer schreef:Zou het dan niet zo zijn dat de benzine autos vlak voor 2035 duurder worden?
En de tweedehands helemaal?
Er zullen best wat mensen zijn die een electrische tegen die tijd gewoon nog steeds niet kunnen betalen, en ik denk dat de tweedehands benzine autos dus ook duurder worden.. Denken jullie niet?
En hoeveel benzinestations er dan nog over zijn?
Varekaj schreef:De dealer sprak dat er aanhangers ontwikkeld zijn of worden met onderaan ook batterij voorzien, zodat de auto daarvan mee kan profiteren als hij moet trekken.
Moesten we nu kunnen rijden op CO2 en zuivere lucht uitstoten, dat zou pas een uitvinding zijn.
Hier carnaval aan het vieren. €3 voor een pintje van 25cl in een plastic bekertje... Pfoe! Normaal nemen veel vierdeurs oa daarom eigen drank mee om te feesten op de pleinen, maar dat mag sinds dit jaar niet meer. Te veel afval zeggen ze. Alsof die niet herbruikbare bekertjes geen afval opleveren, er staan nergens vuilnisbakken.