Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
DubbelDun schreef:@ElSea: Die zijn zeker leuk. Mooie kleur ook.
Het blad is van metaal en de poten van kunststof ?? Ben je niet bang dat het veel 'herrie' maakt als je daar iets op zet ??
@Rinske: zóó dat is een mooie meevaller
Rinske schreef:Ik heb ooit op een antiekveiling een piano gekocht voor €5,- en dat ding bleek €8500,- waard te zijn, LOL! Was een goede investering.
karijn schreef:Rinske schreef:Ik heb ooit op een antiekveiling een piano gekocht voor €5,- en dat ding bleek €8500,- waard te zijn, LOL! Was een goede investering.
Misschien moet ik die van mij ook maar eens laten taxeren, hahaha.
Nou ik heb hem op FB gezet in een openbare ruilen/weggeven groep (ruilen tegen twee flessen italiaanse rode wijn). En wat gebeurt er? Ze staan in de rij. Om 11 uur komt er iemand kijken en heb nog zes kandidaten in de wacht.
Die tafeltjes heb ik bij de Trendhopper gezien. Ik vind ze ook leuk maar mijn man niet.
SpikkelFire schreef:Leuke tafeltjes! Ik had ook zoiets gezien bij de Bommel, maar mn vriend vond het dienbladen op poten..![]()
Queelens schreef:SpikkelFire schreef:Leuke tafeltjes! Ik had ook zoiets gezien bij de Bommel, maar mn vriend vond het dienbladen op poten..![]()
Precies dit zei mijn vriend hier ook over
Ik vind het heel mooi maar wij zitten nog wel eens vanaf onze bank met de voeten op tafel.. dan is dat bij deze minder fijn (was de doorslaggevende factor in de keus)
ontherun schreef:Schemerdier schreef:Een vraagje: ik heb een tijdje terug een kallax kast gekocht en opgehangen, maar ik vind hem eigenlijk niet zo goed passen.
Zou je deze kast kunnen overschilderen?
Dat kan zeker. Opschuren en verf erop, ik heb de mijne met matte verf geverfd, ziet er strak uit.