Ik gebruik de scoupy app nu iets langer dan een jaar, de ene keer intensiever dan de andere keer en heb nu 113 euro bespaard. Vind ik best een hoop centjes
€140,12 al bespaard met scoupy, hihi. Best veel! Ik koop soms wel producten waar je nog iets voor moet betalen, die ik normaal niet zou kopen. Maar dan vind ik het wel leuk om iets uit te proberen.
Hier kreeg ik bijna meteen de e-mails met dat ze het hebben ontvangen.
Mijn vriend heeft gelijk een account aangemaakt en daarop een pak burgers gekocht en ingediend.
zonnebloem18
Geplaatst: 03-06-16 17:15
Meestal zetten ze er wel bij waarom het niet wordt goedgekeurd. Ik had 1 keer het verkeerde product gekocht, daarom scan ik ze nu meteen in de winkel al.
Ik heb serieus pas tot 5 keer toe een non geupload waarbij ik na poging 4 eindelijk zag wat ik fout deed (onderste stukje stond er niet op, heel stom) En serieus 1 keer heel droog compleet de verkeerde bon gepakt en het niet door hebben.
Ik heb 32,34 bespaard Zit nu niet heel veel meer tussen, maar kijk regelmatig even of ze nog iets hebben dat ik interessant vind, en als ik t echt lekker vind haal ik het nog een keer en doet mn vriend dat bonnetje invoeren