Sonja, wat leuk om te horen.
Moet ook zeggen, de mensen die bekend zijn in de omgeving en het appartement kennen zijn verbaasd dat het nog niet weg is. Vroeger stond zoiets hier in de wijk gewoon niet te koop. Goed, het staat pas 3mnd dus ik heb niks te klagen, maar toch hadden wij stiekem ook gehoopt dat er iets meer animo voor zou zijn.
Diep in m'n hart zeg ik dat we het huis gewoon zo moeten laten, incl. limegroene keuken, want door alles egaal en in 1 kleur te maken krijg je wel een heel erg een '10 in een dozijn' huis. Misschien raak je dan net het 'unieke' kwijt.
Maarja, ik kan er natuurlijk niet rationeel tegenaan kijken, ik woon hier en vind het huisje leuk zoals het is. Ik vind alles grijs doodsaai. Maar, kijkers komen niet dus daar moeten we dan wellicht wat aan doen. Eerdere reacties hier in het topic en van collega's en ook collega makelaars van me vader waren toch wel over de kleur van de keuken en over het douchegordijntje. Blijkbaar vallen mensen daar toch over.
Pmarena, staat je huis al zo lang te koop joh? Het is best een nette woning. Plattegrondje ziet er goed uit.