Anders ligt heel mijn huis vol met drogende was! Zomers gaat alles wel lekker naar buiten, dan is het zo droog. Volgens mij kost een droger aandoen per keer ook nog best wel wat!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Varekaj schreef:Het zit nu bij de firma die de leases regelt/goedkeurt voor het bedrijf. Als die groen licht geven gaat hij idd in bestelling. Normaal mag het geen probleem zijn (viel volledig binnen toegestane budgetten) en stond op de lijst, dus we verwachten volgende week wel goed nieuws te krijgen.
Hij heeft ook de mogelijkheid om tijdens het rijden te laden als je remt.
Europa heeft goedkeuring gegeven.om vanaf 2035 geen verkoop van auto's met verbrandingsmotor nog toe te staan. Mijn huidige auto is diesel en 17 jaar oud maar rijdt nog als een zonnetje. Hopelijk kan die het lang genoeg uithouden en komen ze tegen dan met elektrische auto's die voldoende mogen trekken én ook voldoende bereik houden. Anders wordt het een vrachtwagen voor met de paarden op pad te kunnen.
Varekaj schreef:Europa heeft goedkeuring gegeven.om vanaf 2035 geen verkoop van auto's met verbrandingsmotor nog toe te staan. Mijn huidige auto is diesel en 17 jaar oud maar rijdt nog als een zonnetje. Hopelijk kan die het lang genoeg uithouden en komen ze tegen dan met elektrische auto's die voldoende mogen trekken én ook voldoende bereik houden. Anders wordt het een vrachtwagen voor met de paarden op pad te kunnen.