noviceh schreef:Gister een tof vloerkleedje tegen gekomen bij Ikea. Onze hond is er in ieder geval blij mee![]()
[ [url=m/7RjBYE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooi! Mooi stoeltje ook. Waar komt deze vandaan?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pluisbeer schreef:Dank! Dit is de Eleonora Pedro. Aanvankelijk hadden we een donkerbruine besteld en kregen we deze grijze geleverd. Deze vonden we ook supermooi en zit heerlijk!Mooi! Mooi stoeltje ook. Waar komt deze vandaan?
WillemYntJee schreef:Zijn wij ook helemaal verliefd op! Richmond Boxx heet deze, in heel veel verschillende kleuren leverbaar zowel buiten- als binnenkant.Kom hier als meelezen even binnen vallen maar ik ben vooral benieuwd naar de kast! Waar komt deze vandaan?
_San87_ schreef:Ik heb gisteren een nieuwe bank gekocht. Nu 10 weken wachten. Maar ik wil ook graag nieuwe sierkussens.
Ik vind de pebble kussens helemaal geweldig, maar waarom kosten die dingen in godsnaam 50 of 60 euro per stuk!
Ik wil ook nieuwe bijzettafeltjes. Ik heb besloten dat ik die zelf ga maken van eikenhout en een boomstronk. Maar dat is een project voor over twee weken.
Leen schreef:_San87_ schreef:Ik heb gisteren een nieuwe bank gekocht. Nu 10 weken wachten. Maar ik wil ook graag nieuwe sierkussens.
Ik vind de pebble kussens helemaal geweldig, maar waarom kosten die dingen in godsnaam 50 of 60 euro per stuk!
Ik wil ook nieuwe bijzettafeltjes. Ik heb besloten dat ik die zelf ga maken van eikenhout en een boomstronk. Maar dat is een project voor over twee weken.
https://www.meubelen-jonckheere.be/deco ... aupe/13044
Dit zijn volgens mij enkel de slopen, maar misschien heb je nog wel vullingen liggen? Je kan ook veel goedkopere vullingen krijgen dan die er normaal bij zit.
Janine1990 schreef:Hebben Ali en Wish niet die kussenslopen???
Wat voor bank heb je besteld San???
DubbelDun schreef:@san87: ben benieuwd naar je eigen maaksels. ik maak ook graag meubels zelf en wil ooit nog eens een waterfall live edge salontafel maken.
DubbelDun schreef:Dit is wel een favoriet al zou ik de persplex poot waarschijnlijk andersom zetten
https://www.youtube.com/watch?v=BDC4d8YzFIU
DubbelDun schreef:@san: met 3 poten gaat ie steviger staan denk ik.
@janine: glaasje is wel moeilijker on mooi pas te maken, maar altijd helder. Epoxy zit je toch vaak met bubbels, zeker als de laag erg dik is.
DubbelDun schreef:@san: met 3 poten gaat ie steviger staan denk ik.
@janine: glaasje is wel moeilijker on mooi pas te maken, maar altijd helder. Epoxy zit je toch vaak met bubbels, zeker als de laag erg dik is.