Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Marinke_ schreef:Welkom Marlis!Hihi hier zijn we beide veel eisend, nouja het mag van ons beide best een kluswoning zijn maar de 'basis' (staat van constructie, de funderinge,...) moet wel goed zijn. Daar is mijn vriend dus heel kritisch op en ik echt qua ruimte en wat je er mee kunt, hoe het voelt en de buurt. Ook niet makkelijk..
Spannend dan voor jullie dinsdag! Zou leuk zijn als het wat is.
Ohh wat leuk Miran!Hopen dat je er snel uit komt dan met de onderhandelingen. Klinkt wel goed!
Dat is altijd goed Sammie, hopen dat er verdere stappen worden ondernomen.
Volgens mij word de makelaar ons een beetje zat..![]()
_Marinke_ schreef:Hihi hier zijn we beide veel eisend, nouja het mag van ons beide best een kluswoning zijn maar de 'basis' (staat van constructie, de funderinge,...) moet wel goed zijn. Daar is mijn vriend dus heel kritisch op en ik echt qua ruimte en wat je er mee kunt, hoe het voelt en de buurt. Ook niet makkelijk..
Angelaa2 schreef:Nu komt er vandaag in ons dorp een super mooi huis vrij. Helemaal af en helemaal wat wij willen. Ook qua ligging, grote tuin, leuke buurt, mooi licht..
Maar nu zitten we nog met het appartement.. Nu baal ik echt gigantisch
Angelaa2 schreef:Nu komt er vandaag in ons dorp een super mooi huis vrij. Helemaal af en helemaal wat wij willen. Ook qua ligging, grote tuin, leuke buurt, mooi licht..
bridgetF schreef:Angelaa2 schreef:Nu komt er vandaag in ons dorp een super mooi huis vrij. Helemaal af en helemaal wat wij willen. Ook qua ligging, grote tuin, leuke buurt, mooi licht..
Ik ken dat gevoel....we moeten ook eerst ons huisje verkopen, alvorens we een ander huisje kunnen kopen. Laat er nu toevallig een heel leuk huisje recent te koop zijn gezet. Wat zou ik dat toch graag willen ... ik baal met je me ....
geduld is soms ook erg moeilijk....en helaas daar heb ik (ook) maar heel weinig van
bridgetF schreef:Ik denk dat je dat automatisch doet, zodra je je huis te koop zet, ook gelijk een beetje in de gaten houd wat er te koop is. Kreeg vanmorgen een mail van funda van een huisje die ik had bewaard ... verkocht onder voorbehoud. Gelukkig niet het huisje dat in mijn gedachten op nummer 1 staat.