Ik wil inbetweens als siergordijn. Dus dan maakt t doorzichtige niet uit. Wil je privacy, dan ga je wat dikkers neer moeten hangen denk ik.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karin1985 schreef:Als jij daar geen last van hebt mag het gerust wat minder "netjes"zijn.
Eerlijk is eerlijk. Ik zou knettergek worden![]()
.
Ik ben juist druk bezig om zoveel mogelijk uit het zicht te krijgen .. hihi
edit: al zou ik voor ene dergelijke verzameling schaalmodelen wel een mooie grote vitrinekast willen (mooi kijken, goeie verlichting en minder stoffig) want die is best de moeite waard.
Goof schreef:Ik lees nog steeds trouw mee, kan echt genieten van die prachtige inrichtingen zeg!
Ben op zoek naar wat tips of inspiratie voor mijn badkamer(tje!). Ding is piepklein, 150 x 160 en bevat enkel een wastafel en een bad met douche erboven. Precies genoeg, het rotte is dat 1 van de wanden ook nog schuin is, want schuin dak.
Ik wil de indeling veranderen en de vloer en wandbekleding vervangen. Mijn idee is om er1 vloer in te leggen met put erin zodat ik geen douchebak nodig heb en een kleine wastafel erin. De douche moet uiteraard niet onder het schuine dak, maar aan een rechte wand, maar dan hangt hij vrij dicht bij de deur. Een hele douchewand erin plaatsen wil ik niet want dat neemt weer teveel plek in beslag.
Ik wil de boel eigenlijk heel simpel en goedkoop houden, want wil nog meer opknappen in huis.
Iemand een idee hoe dit zo functioneel mogelijk kan en met welke materialen? De muren zijn nu gipsen wandjes, dus de kans bestaat ook nog dat als het kunsstof dat er nu op zit verwijderd wordt er ellende onder blijkt te zitten.