Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liselot schreef:Volgens mij zou ik helemaal gek worden als ik in een jaar tijd nog maar 1 kijker had gehad
Dit vind ik dan wel weer geweldig om te zien, mijn huis!
http://www.hoesdtm.nl/aanbod_detail.asp?ID=682
_Nelleke_ schreef:Onze fotograaf heeft een blauwe lucht met wolkjes gefotosoept...Oeh wat een drukte ineens hier.
Kaka gefeliciteerd.
Deviltjh, ik snap wel dat een makelaar goed weer wil hebben voor foto's. Het is toch het eerste waar je naar kijkt.
anneve schreef:Mijn hemel....Bij mij komt er morgen ook (eindelijk weer) een kijker: huis staat nu bijna 2 jaar te koop. Dit is de 3de kijker (naast 2 op een open huizen dag). Ik heb de prijs vorig jaar drastisch laten zakken en vorige week nog maar een keer. Huis staat leeg, ik woon al een tijdje ergens anders en ik wil er echt heel graag vanaf.
Symbeami schreef:Gefeliciteerd Kaka!
Nou nou Dabo, dat gaat echt hard bij jou! Veel kijkers vergroot in ieder geval de kans op kopers behoorlijk.
Ralphtdw, gaat dat huis waar je al in zat nu niet door? Best een mooi huis dat je hier liet zien. Van buiten vind ik het in eerste instantie ook niet zo mooi en er zit wel erg weinig grond bij, maar je zegt dat er meer grond bij komt?
Het huis dat ik op het oog heb, daar ben ik echt eerst een paar keer aan voorbij gegaan omdat ik het er in eerste instantie helemaal niet zo aantrekkelijk uit vond zien. Toch maar eens beter gaan kijken, eens een keer langs gelopen en gezien dat het op een hele mooie plek staat. Heb het bezichtigd en had meteen goede indruk, ik voelde me er zelfs meteen thuis. Nu ben ik er verliefd op en kan niet wachten om het te kopen, maar ja nog steeds eerst mijn eigen huis verkopen.
Maar door jullie verhalen word ik toch wel weer een beetje optimistischer.
deviltjh schreef:Idefix, zoals al vaker gezegd is het geen monument,
Zou een.hoop moeilijkheden bezorgen tijdens verbouwen