Teziej schreef:Joeptoep?
Oo youtube, sorreh,
nee hij moet in je itunes staan om op je ipod te komen
Haha sorry, YouTube, ja.
Dus ik kan dat filmpje niet opslaan en overzetten in m'n bibliotheek?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Teziej schreef:Joeptoep?
Oo youtube, sorreh,
nee hij moet in je itunes staan om op je ipod te komen
Teziej schreef:highwaykind schreef:Ik zou ook echt voor veel geheugen gaan ipv voor Touch...
8 GB lijkt veel met liedjes die gemiddeld zo'n 8-10 MB per stuk zijn bij normale bitrate, maar het is echt zo vol.
Valt heel erg tegen, heb de Touch 16 GB, staan nu zo'n 800 nummmers op, 100 podcasts, en 145 applicaties, ben nog niet op de helft.
highwaykind schreef:via http://www.vixy.net kan je YouTube naar iPod omzetten
HouVanUtopia schreef:Ik heb een vraagje over een film zetten op je ipod nano.
Ik neem aan dat het via itunes moet.
Maar de vraag is hoe precies doe je dat?
Bedankt!
Guernica schreef:Mijn computer pakt mijn iPod niet meer.
Hij blijft hem maar uitwerpen, en dan neemt hij hem wel weer aan, en dan werpt hij hem weer uit, en zo gaat het maar door.
Hij heeft ook de foutmelding dat hij hem moet controleren en herstellen, maar dat kan dus niet omdat hij er steeds uit gegooit wordt.
Heb iTunes geupdate, andere computer pakt hem wel gewoon.
Iemand enig idee?
_Charlotte_ schreef:ik heb mijn net nieuwe ipd in de pc gedrukt zodat ie oplade maar volgens een vriendin van mij moest je eerst itunes opjepc zetten nou daaar heb ik dus niks over gelezen in dat boekje en ik snap niet hoeiker liedjes op krijg maarik dacht dan is die in iedergeval alwel geladennouja nu probeert zij er liedjes op mijn ipod te zetten, want die heb ik vandaag aan haar megegeven.
aleennu zegt zij net dat ze er geen liedjes op krijgt, hij niks opent omdat ik hem gewon in mijn pc heb gedaan zonder dat ik dat progamma du sheb upgeload klopt dat?
dus nu kan ik gewoon geen liedjesmeer opmijn ipod krijgen :S?
lovey_ou schreef:Hoe kan je liedjes verwijderne? Want ik heb een nieuwe computer en daar heb ik nog geen muziek op staan maar hoe moet ik het dus verwijderen? want ik zie de liedjes ook niet staan bij itunes