Ik moet mijn zorgverzekering nog bekijken en/of veranderen. Daar hebben ze ook wel cashback op.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:Mag ik wat vragen? Heeft er iemand weleens overlegd met een financieel adviseur? Ik zie soms echt door de bomen het bos niet meer. We sparen nu zelf, lossen het huis af maar ik heb soms het idee dat er veel slimmere opties zijn qua sparen etc. Beleggen durf ik niet, heb er veel over gelezen maar snap het gewoon niet goed genoeg om het te durven en ik wil geen geld verliezen.
Ik werd opeens ellendig toen ik weer even ging kijken wat mijn verwachte aow leeftijd isdan denk ik soms ik kan nu maar beter alles uitgeven, maar ik wil ook niet in armoede zijn mocht ik dan nog leven
moonsparkle schreef:Voor jou geeft het dan ook echt wel verheldering? Goede ideeën welke kant je op kunt?
moonsparkle schreef:Mag ik wat vragen? Heeft er iemand weleens overlegd met een financieel adviseur? Ik zie soms echt door de bomen het bos niet meer. We sparen nu zelf, lossen het huis af maar ik heb soms het idee dat er veel slimmere opties zijn qua sparen etc. Beleggen durf ik niet, heb er veel over gelezen maar snap het gewoon niet goed genoeg om het te durven en ik wil geen geld verliezen.
moonsparkle schreef:Leek mij inderdaad ook handig een onafhankelijk iemand te zoeken. Ik heb voor mijn gevoel al zoveel tijd gestoken over het lezen over beleggen maar toch durf ik het nietik kan nog weleens die podcast luisteren maar ik merk dat het me ook frustreert omdat ik er al best wat tijd in gestoken heb maar het nog niet goed snap of durf daarom kijk ik ook graag naar andere mogelijkheden waarbij ik me goed en zeker voel
moonsparkle schreef:Ik heb voor mijn gevoel al zoveel tijd gestoken over het lezen over beleggen maar toch durf ik het nietik kan nog weleens die podcast luisteren maar ik merk dat het me ook frustreert omdat ik er al best wat tijd in gestoken heb maar het nog niet goed snap of durf daarom kijk ik ook graag naar andere mogelijkheden waarbij ik me goed en zeker voel
moonsparkle schreef:Leek mij inderdaad ook handig een onafhankelijk iemand te zoeken. Ik heb voor mijn gevoel al zoveel tijd gestoken over het lezen over beleggen maar toch durf ik het nietik kan nog weleens die podcast luisteren maar ik merk dat het me ook frustreert omdat ik er al best wat tijd in gestoken heb maar het nog niet goed snap of durf daarom kijk ik ook graag naar andere mogelijkheden waarbij ik me goed en zeker voel
Needje schreef:Ik ben nog steeds fan van Bondora als je maandelijks geld opzij wil zetten. 6,75%![]()
https://bondora.com/ref/anne-lisen