Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarjanB schreef:Nog niet helemaal, moeten nog de grote slaapkamer doen. Daar moeten constructief nog wat dingen gebeuren. Als dat klaar is dan kan dat geïsoleerd en stucwerk er op. Daarna kunnen we de hal schilderen en die kamer en dan overal vloeren in.
Dan moet t huis nog opnieuw gevoegd en wat kozijnen vervangen. En daarna nog wat buiten qua bestrating wat allemaal kapot gereden is met zwaar materieel.
Verder nog heel veel schilderwerk qua kozijnen enz. Daar heb ik echt zo’n zin in
MarjanB schreef:ikke schreef:Ik neem aan dat je de te vervangen kozijnen van kunststof doet?
Die van het woon deel zijn allemaal hout, dus wellicht de nieuwe ook…
Als we dan toch moeten schilderen..
oji schreef:Oh nee...geen kunststof kozijnen bij zo'n charmant oud huis. Dat zou eeuwig zonde zijn.
Het wordt allemaal wel prachtig Marjan!
MarjanB schreef:Nog niet helemaal, moeten nog de grote slaapkamer doen. Daar moeten constructief nog wat dingen gebeuren. Als dat klaar is dan kan dat geïsoleerd en stucwerk er op. Daarna kunnen we de hal schilderen en die kamer en dan overal vloeren in.
Dan moet t huis nog opnieuw gevoegd en wat kozijnen vervangen. En daarna nog wat buiten qua bestrating wat allemaal kapot gereden is met zwaar materieel.
Verder nog heel veel schilderwerk qua kozijnen enz. Daar heb ik echt zo’n zin in
oji schreef:Oh nee...geen kunststof kozijnen bij zo'n charmant oud huis. Dat zou eeuwig zonde zijn.
dus het hoeft echt niet lelijk te zijn.
senna21 schreef:oji schreef:Oh nee...geen kunststof kozijnen bij zo'n charmant oud huis. Dat zou eeuwig zonde zijn.
En de levensduur van kunststof is ook niet oneindig. Die dingen vervangen kost dan een hele duit.
Als je van plan bent om er lang te wonen, is goed hout wel de betere keuze.
onze kozijnen zitten zo dik in de verf dat daar weinig nerf te zien is
maar die echte plastic kozijnen vind ik wel echt enorm lelijk..
)