Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Negerzoen schreef:Mag ik van jullie creativiteit gebruik maken? Ik heb onderstaande Billie kast staan waarvan ik geen idee heb wat ik op die twee planken zal zetten. De rest van mijn huis is naar mijn zin en ik ben ook best creatief met plankjes samenstellen, maar hierbij krijg ik het niet voor elkaarwat er nu staat is dan ook meer zwerfzooi. Hebben jullie een idee wat voor dingen ik neer kan zetten? Omdat je de plank van twee kanten kan zien (vanuit woonkamer en keuken) zou het leuk zijn als het niet zoveel uitmaakt van welke kant je er naar kijkt. De plankjes zijn in hoogte verstelbaar dus daar is nog schuifmogelijkheid. Tussen bovenkant en hoogste plank zit nu 24 cm. Tussen de hoogste plank en die daaronder zit nu 30cm.
Waar de horentensia nu staat zit ook nog een plank maar die hoeft niet per se gevuld.
[ [url=m/IdUGip.jpg]Afbeelding[/url] ]
noviceh schreef:Ik heb gister eindelijk de knoop doorgehakt en sierkussens besteld. Ik denk een stuk of 10 van Dutch Decor in de kleur tobacco brown. Moest ik wel even diep in de buidel tastenWat is dat duur! Bij Made vond ik een mooie sprei in dezelfde kleur en in de aanbieding. Made heeft echt mooi spul trouwens!
[ [url=m/Dz9GT9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Frummels schreef:Noviceh: mooie kussens! En ja dat is belachelijk duur altijd inderdaad. Word er altijd heel verdrietig vantot ze er zijn haha.
Onze keuken is inmiddels af, voor nu (er komt nog een eiland bij dit najaar) en de vloeren van alle slaapkamers zijn geschuurd en opnieuw gelakt
[ [url=m/KoUy1Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
We wachten nog steeds op ons keukenraam
[ [url=m/xj5v7j.jpg]Afbeelding[/url] ]
En heb dit kastje geschuurd en geverfd voor in het kantoor. Hij was bruin zoals de pootjes (die moet ik nog verven) en er zat een spiegel boven op die ik er af heb gehaald.
[ [url=m/lGyyh0.jpg]Afbeelding[/url] ]
MarliesV schreef:Mooi PSvanLot, ik deed alleen 1 van de deuren naar de bijkeuken dicht, die naar de hal.
Zo heb je een veel beter in te delen bijkeuken en in de praktijk gebruik je nooit alle 3 de deuren.
Oh wacht, je hebt geen deur meer naar de woonkamer, hmm dan zou ik die deur er uit halen en de bijkeuken en hal aan elkaar trekken/1 vertrek van maken.