Fun-da deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 13:19

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 13:42

Nayomie schreef:
https://www.funda.nl/koop/enschede/huis ... eenweg-89/
Sommige foto’s denk ik “jaaa tof” maar de buitenkant moet echt je smaak zijn denk ik. :j
Maar die locatie zeg <3

Dit lijkt gewoon alsof je op vakantie bent in je vakantiehuisje in Afrika :+
En hoe kan iemand zo'n bank in zijn keuken zetten, je moet er bijna overheen klimmen om bij je wasbak te komen haha

flooooo schreef:
Die in Staphorst ligt randje Meppel dus geen last van bible belt daar. Ik zou er zo gaan wonen.

:j Hier idem hoor, vind Staphorst altijd wel gemoedelijk als ik er ben.
Doe er graag mijn boodschappen :+
Laatst bijgewerkt door Happinez op 10-01-20 13:52, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Re: Fun-da deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 13:50

Staphorst kan je super wonen, maar houd wel rekening met hun zondagsrust.. Als jij op zondag gaat grasmaaien maak je minder vrienden daar :') Maar dat is ook een beetje logisch nadenken :j

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 13:52

Nayomie schreef:
Sommige foto’s denk ik “jaaa tof” maar de buitenkant moet echt je smaak zijn denk ik. :j
Maar die locatie zeg <3

Moet idd je smaak zijn...toch heeft het op de een of andere manier ook wel iets charmants. Lijkt een klein, knus pippi huisje, maar is nog best wel ruim.
Die afgrijselijke gele kleur eraf en iets fatsoenlijks ( wat ook meer bij de omgeving past) zal al een heleboel doen denk ik.
Locatie is idd wel gaaf ja

oh auw, zit ff 5 k erfpacht per jaar op -O- Die over 11 jaar al weer afloopt (huidige contract)....moet je maar weer afwachten hoeveel het dan wordt; sowieso nooit minder
Laatst bijgewerkt door xxCYNNxx op 10-01-20 13:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 13:56

flooooo schreef:
https://www.funda.nl/koop/meppel/huis-4 ... dijk-37-a/

wij zagen deze voorbij komen, weinig geld voor deze buurt en leek ons leuk. Dus er langs gereden, blijkt er pal achter een vuilstort en een scheepsvaartbouw te zitten. Oke laat maar!

Dit is toch gewoon op een industrieterrein? had je zo kunnen zien via satelliet :)

Het is ook een bedrijfswoning staat er in de tekst.

Relaxed schreef:
Staphorst kan je super wonen, maar houd wel rekening met hun zondagsrust.. Als jij op zondag gaat grasmaaien maak je minder vrienden daar :') Maar dat is ook een beetje logisch nadenken :j

Is in onze nieuwe woonplaats denk ik ook zo, maar wij wonen gelukkig buiten het dorp.

lenaa_tje schreef:
Aan de bak te zien staat er al een poosje geen paard meer. Het is al helemaal groen uitgeslagen, en geen hoeven meer zichtbaar. Wellicht huurden ze er een flink stuk land bij in de zomermaanden? Voor de wintermaanden vind ik zo'n paddock ook prima. :j

Nee, ik ken deze mensen paard is afgelopen jaar overleden en heeft jaren alleen gestaan in deze paddock. Is Iets kleiner dan een gewone bak dus ik hoop gewoon dat de gene die dit koopt er geen paard neerzet. Het is gewoon te klein en het land erachter is niet bij te huren. Naar alle waarschijnlijkheid komt er ook een zonnepark naast.

Het is een prachtig huis, goede locatie maar voor een paard is het gewoon te klein.[/quote]

Vind je dit echt een goede locatie?
Het is vlakbij de vuilstort, naast de ringweg en op een industrieterrein... prachtige woning hoor, maar ik zou er echt voor geen goud willen wonen :+

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 13:58

xxCYNNxx schreef:
Nayomie schreef:
Maar die locatie zeg <3

Moet idd je smaak zijn...toch heeft het op de een of andere manier ook wel iets charmants. Lijkt een klein, knus pippi huisje, maar is nog best wel ruim.
Die afgrijselijke gele kleur eraf en iets fatsoenlijks ( wat ook meer bji de omgeving past) zal al een heleboel doen denk ik.
Locatie is idd wel gaaf ja

oh auw, zit ff 5 k erfpacht per jaar op -O- Die over 11 jaar al weer afloopt (huidige contract)....moet je maar weer afwachten hoeveel het dan wordt; sowieso nooit minder

Lijkt inderdaad klein, maar wel erg gezellig als ik zo de foto’s bekijk.
Ja die erfpacht is ook zowaar het enige wat me tegenhoud. Aan kleur kun je vaak inderdaad nog wel wat doen.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 14:51

Die in Enschede heeft er eerder al eens opgestaan. Huisje vind ik aan de buitenkant erg leuk.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 14:52

Oh sorry! Mijn fout. :D

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 14:58

Ik vind die in Enschede ook erg leuk, zou wel gelijk die bank in de keuken eruit halen. Alleen die erfpacht -O-

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 15:31

Ja, aan de binnenkant kan een hoop veranderd worden, maar idd, die zithoek zowat tegen het aanrecht aan zou het eerste zijn wat er uit ging.

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-20 16:26

Snap die keuken ook niet hoor. Kun je je kont niet keren ja. Dat zwembadje is ook net niks.. Dan heb je wel een zwembad maar je kunt amper zwemmen.

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 18:31

Hmm nee die in Enschede is mijn ding ook niet.
Irene, er ligt een vuilstort achter, niets mis met een industrieterrein maar wel met een vuilstort in je achtertuin vind ik zelf. Dat kon ik op de beelden zo snel niet vinden.
Die in Staphorst ligt niet in Staphorst maar in Meppel. ;) Alleen is de grens wat raar, is de straat achter de intratuin dus echt niet gelovig. Wonen meer lui van "buiten" dan echte Staphorsters.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 18:53

Citaat:
Het is vlakbij de vuilstort, naast de ringweg en op een industrieterrein... prachtige woning hoor, maar ik zou er echt voor geen goud willen wonen

Ligt eraan wat je wil. Je zit dus ideaal dicht bij de ring en bent op de fiets in een kwartier in Groningen. :P Maar goed dit is geen gek bedrag voor hier dus ik gok dat het zo weg is. Die stort ligt er niet achter, het dorp ligt erachter. De stort is wel schuin aan de zijkant aan de andere kant van de ring/snelweg. Is over de weg zeker nog 3km.
Ik zou dit huis, voor dit bedrag in geen 1000 jaar kopen maar ik wil inderdaad wel in dit dorp wonen. Voor mij zou dat een familie kwestie zijn maar ook een praktische overweging door de ring ben je zo in de stad maar ook zo buiten de stad. Zo richting Duitsland maar ben ook toch nog zo richting mijn werk in Emmen.
In Emmen wil ik dan weer niet wonen :+

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 19:01

Sansevieria

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 19:33

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 19:36

Wat een prachtig huis in nieuw Scheemda, zowel interieur als exterieur <3

Kymalin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 19:53

Nayomie schreef:
Maar die locatie zeg <3

Zo die hebben hebben wel een hele eigen stijl. Sommige dingen vind ik best geinig, andere wat minder. Beetje te hoog koe gehalte in de woonkamer :+

En die zithoek/bank in de keuken snap ik ook niet. Je kunt je komt niet keren en volgens mij kunnen de lades ook niet al te ver open. En de tv zo hoog opgehangen in de woonkamer..... wat zullen ze een stijve nek hebben na een avondje tv kijken :=

Kymalin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 20:00

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 20:31

https://www.funda.nl/koop/epe/huis-4168 ... zerweg-29/

Vandaag nieuw in de verkoop in ons dorp. Vind het wel een bijzondere combinatie.

Wij hebben zelf inmiddels 3 serieuze kandidaten voor ons eigen huis, waaronder een kennisje van vroeger die nu toch ook overweegt om een bod te doen. :j
En dan nog de mensen die afgelopen week en aankomende week komen bezichtigen. Aan animo voor het huis is gelukkig geen gebrek, nu gewoon maar kijken wie de meest gunstige voorwaarden bied... En dan hopen dat we de nieuwe eigenaar op korte termijn mogen feliciteren. :j

Ik zei al tegen mijn man dat ik huizen kijken en aankopen velen malen leuker vind dan verkopen. Mijn hemel wat een gedoe en gestress :+
Ik verhuis hierna echt nooit meer :p

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 22:19

flooooo schreef:
Hmm nee die in Enschede is mijn ding ook niet.
Irene, er ligt een vuilstort achter, niets mis met een industrieterrein maar wel met een vuilstort in je achtertuin vind ik zelf. Dat kon ik op de beelden zo snel niet vinden.
Die in Staphorst ligt niet in Staphorst maar in Meppel. ;) Alleen is de grens wat raar, is de straat achter de intratuin dus echt niet gelovig. Wonen meer lui van "buiten" dan echte Staphorsters.

ik weet hoe het ligt, ik heb 28 jaar in Groningen gewoond ;)

lenaa_tje schreef:
Citaat:
Het is vlakbij de vuilstort, naast de ringweg en op een industrieterrein... prachtige woning hoor, maar ik zou er echt voor geen goud willen wonen

Ligt eraan wat je wil. Je zit dus ideaal dicht bij de ring en bent op de fiets in een kwartier in Groningen. :P Maar goed dit is geen gek bedrag voor hier dus ik gok dat het zo weg is. Die stort ligt er niet achter, het dorp ligt erachter. De stort is wel schuin aan de zijkant aan de andere kant van de ring/snelweg. Is over de weg zeker nog 3km.
Ik zou dit huis, voor dit bedrag in geen 1000 jaar kopen maar ik wil inderdaad wel in dit dorp wonen. Voor mij zou dat een familie kwestie zijn maar ook een praktische overweging door de ring ben je zo in de stad maar ook zo buiten de stad. Zo richting Duitsland maar ben ook toch nog zo richting mijn werk in Emmen.
In Emmen wil ik dan weer niet wonen :+

Welk dorp? :)

ik vind dit echt geen fijne locatie, maar dat is mijn mening ;)

Merexa schreef:
https://www.funda.nl/koop/nieuw-scheemd ... sterweg-3/

Niet duur voor zoiets! Maar dat komt ook wel door de locatie. En ik zou de buitenkant ook niet zo donker gemaakt hebben.

Gaaf! hebben die Zweedse huizen dat niet traditioneel, zo donker?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 22:20

Dat huis in Epe, gaaf! Vind dat oranje ook heel gaaf passend zeg.

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 22:24

Oeh die in Epe is inderdaad heel mooi zeg!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 22:25

Dat huis in scheemda vind ik echt heel mooi, wel een beetje te duur voor mij :o

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 00:07

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-20 00:16

Die in Epe vind ik echt op stomme locatie. Beetje jammer.