Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rintah schreef:Ik zou middelste als vloer doen, en blauwgroene op 1 wand. Rest dan de gebroken wit/roze vierkant doen, míts dit een grotere tegel is. Dan creëer je namelijk visueel meer rust, is de vierkante niet minstens 2x(maar bij voorkeur zo'n 4x of groter) zo groot als de hexagon, dan kan je beter de roze ook als hexagon pakken om te veel verschillende maten/voeglijnen te voorkomen.
Florale schreef:Badkamer is eindelijk klaar. Paar kleine dingetjes nog.
Nu nog even afwachten op de vloertegels van het toilet.
[ [url=m/bX4m8K.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CDsnbW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/a1pcVm.jpg]Afbeelding[/url] ]
C_estmoi schreef:Ketly schreef:Oei die is inderdaad klein! Heb je eventueel geen uitbreidingsmogelijkheden? Anders zit je denk ik inderdaad aan de indeling vast..
Tenzij we besluiten geen keuken nodig te hebben () kunnen we niet echt uitbreiden nee. Op termijn gaat de badkamer wel een keer naar boven, maar dan moet daar ook een grotere dakkapel etc dus dat werd m nu even niet
![]()
![]()
Ik bekijk het maar positief: zo'n mini badkamer kan nooit héél veel kosten, want
a. het tegeloppervlak is klein dus weinig materiaal en het kost minder tijd
b. er past aan meubel etc ook weinig in
Fitzroy schreef:Ik heb zowel een infrarood sauna gehad, een zonnehemel met aparte infrarood lampen en een sunshower met alleen infrarood.
Voor de sauna en de zonnehemel moet je inderdaad echt tijd maken. Hier ga je ook echt van zweten, dus daarna moet je alsnog onder de douche![]()
Qua effectiviteit van de straling vind ik zowel de infraroodsauna als de infraroodlampen van de zonnehemel beter in je lijf ‘dringen’ dan de sunshower.
Ik heb overigens geen reuma maar arthritis-achtige rugklachten.
Fitzroy schreef:En het voordeel van een sauna of de zonnehemel is dat je er lekker bij zit of ligt. Bij een sunshower moet je toch staan.
Maar, eerlijk is eerlijk, als ik het koud heb dan ga ik soms ook wel eens snel met kleren aan en zonder te douchen voor de sunshower staan.
karin1985 schreef:als het je puur om het infrarood effect gaat kun ook nog overwegen om een infrarood verwarmingspaneel te kiezen. Als je die dan ophangt waar je veel zit heb je misschien nog meer winst dan onder de douche.
Earth schreef:Grr, ik houd van projecten en ik wilde zo graag de hele badkamer doen, maar we hebben toch besloten dat we enkel een nieuwe wasbak en meubel doen en nieuwe douchekabine.Dan steek ik al mijn inspiratie wel in mijn toekomstige huis