Ah arm Monster. Dat ziet er niet zo goed uit, maar wat het is weet ik niet... Hopelijk heeft iemand anders hier een idee!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Macs schreef:Macs schreef:[ [url=m/RJCy0y.jpg]Afbeelding[/url] ]
Over monstera's gesproken..
Helpwat gebeurt er en wat moet ik doen!?
Ik quote mezelf even. Weet iemand iets?

xIrlijn schreef:Ik heb er drie stekjes van staan waarvan eentje al vergeven is. Als er twee of drie het overleven sta ik de ander(en) graag aan jou af! Ik vind het stekken leuk maar wil ze niet houden
Darah3 schreef:Ik heb regelmatig stekjes ervan
. Meer stekjes staat gezelliger.black_kelpie schreef:Als je de rot eruit haalt, kijk dan bovenaan in een gezond stuk van de stengel of je nog ergens een luchtwortel hebt. Dan kun je hem stekken en eventueel later weer bij de plant plaatsen.
Mijn stekjes-vensterbank ook even showen![]()
[ [url=m/zsleBj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Je kunt ze vervolgens het beste in het water laten stekken is mij verteld. black_kelpie schreef:Als je de rot eruit haalt, kijk dan bovenaan in een gezond stuk van de stengel of je nog ergens een luchtwortel hebt. Dan kun je hem stekken en eventueel later weer bij de plant plaatsen.
Mijn stekjes-vensterbank ook even showen![]()
[ [url=m/zsleBj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Donkey366 schreef:Hoe stek je de stippen begonia? Mijne groeit als kool. De stokjes voor de stevigheid worden al te kort. [ [url=m/xrhIdt.jpg]Afbeelding[/url] ]

Donkey366 schreef:Even pronken met m’n sprookjesboom. Kijk m groeien
Links toen ik m kocht, rechts hoe die nu is. [ [url=m/ygk1CQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
xIrlijn schreef:Wat een geweldige verzameling magda_90!
En hilarisch die sprookjesboom. Hij krijgt een verdraaid goed kapsel
Die mag lekker in de zon staan. Heeft wel veel water nodig, en sproeien. Voor de rest easy plant.

magda_90 schreef:Heb je een close-up van de stam van de plant? Is het echt een holle buis of een kom of...?
lifeofmarit schreef:Klopt die is idd giftig. Die van mij vreten gelukkig alleen de graslelies kaal haha
Als je wilt kan ik een stekje naar je opsturen? Heb meerdere, ook compleet groen.