Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Schemerdier schreef:Interessant! Op het eerste zicht lijkt het een gewoon groen grasveld. Ben dan ook wel eens benieuwd wat er op het weiland en bosje van mijn ouders groeit, daar staan al jaren geen dieren meer op en wordt 2 of 3 keer per jaar gemaaid. Mijn ongetrainde oog ziet enkel heel veel paardenbloemen, brandnetels en veel soorten onkruid
Maflinger_S schreef:Hahaha, die foto's van de biologen in freak-modus. Is een freak in jouw beleving hetzelfde als een nerd in dit geval?
Je moet je veulen nog even leren dat ze een vegedinges paard is, dat is een moeilijk woord voor een paard dat geen vlees eet.
Solleke_Noah schreef:Schemerdier schreef:Interessant! Op het eerste zicht lijkt het een gewoon groen grasveld. Ben dan ook wel eens benieuwd wat er op het weiland en bosje van mijn ouders groeit, daar staan al jaren geen dieren meer op en wordt 2 of 3 keer per jaar gemaaid. Mijn ongetrainde oog ziet enkel heel veel paardenbloemen, brandnetels en veel soorten onkruid
'veel soorten onkruid' klinkt veelbelovendje moet er ook wat oog voor krijgen, als je van dichtbij gaat kijken zie je vaak ineens de diversiteit. Altijd welkom om wat planten op de foto te zetten en hier in het topic te zwieren
![]()
Solleke_Noah schreef:Haha, ja denk ik? Welke zijn de nep-margrieten?Het zijn er geen gezaaide alleszins, ze komen uit zichzelf voor in het weiland
Solleke_Noah schreef:<knip>En stiekem vind ik het echt geweldig om mensen zo gepassioneerd bezig te zien