Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Babeth schreef:Dat moet je zover ik weet ook zelf aanvragen. Echt meid, niet banketstaaf bedoelt maar je moet jezelf echt een schop onder de kont geven en er werk van gaan maken. Ik sta echt met open mond te kijken hoe lang je het al laat aanslepen... Bij mij hadden ze geen kans gekregen op rust tot alles was opgelost en uitgezocht.
ik wil mijzelf zo sterk mogelijk in deze "zaak" zetten zodat mocht er niks uit de ijking komen, ik iig een rapport heb etc om op terug te vallen. Babeth schreef:Echt meid, niet banketstaaf bedoelt maar je moet jezelf echt een schop onder de kont geven en er werk van gaan maken.
EstherMe schreef:Het is wel lang als je weet dat er een open rekening openstaat.. Dan zou ik de electrien helemaal platbellen voor het rapport!

keona schreef:Als ik ts was poste ik niks meer,laat toch iedereen het zo doen als hun het willen
Faline schreef:Het zal volgens sommige misschien langzaam gaan, maar ik vind het juist wel goed dat ze het rustig aan doet en goed uitzoekt, zelf alles meet met dat ding en die elektricien heeft laten komen ed.
Ik heb een soortgelijk probleem gehad (maar dan met gas) en destijds meteen een ijking aangevraagd en verder niks. Uit die ijking kwamen geen bijzonderheden naar voren... Daar sta je dan zonder verder ook maar iets in handen te hebben als 'tegen bewijs'...
Ik heb alles moeten betalen, meter vervangen, ketel vervangen, cv vervangen... (ka-ching) En nu is alle verbruik weer normaal.. Klopte dus wel degelijk iets niet, maar wat het precies was? En ik heb alles mooi mogen betalen.