Ik zit even met een technisch probleempje. Ik heb in juni voor 2 jaar weer een Sim Only afgesloten, ben geswitcht van Vodafone naar T-Mobile i.v.m kosten. Het toestel wat ik had ( iPhone 3GS 32GB ) werkte nog helemaal prima dus ik dacht waarom niet. Binnen 3 maanden nu is m'n iPhone ontzettend afgetakeld, de home button functioneert niet lekker meer en als ik 'm aan de lader hang slaat 'ie de eerste 5 tot 10 minuten compleet vast. Verder is hij ook ontzettend traag, maarja dat is bekend met Apple en oudere toestellen dus daar lig ik niet wakker van. Nu zou ik graag m'n abbo omzetten naar eentje met een iPhone 4S, maar dat word weer niet te betalen duur natuurlijk ( heb enkel 100bel en misschien 150mb nodig, misschien 100 smsjes that's it ) want ik doe alles via WhatsApp.
Ik heb al zitten Googlen voor vooral het laad probleem, maar kan er geen oplossing voor vinden. Anyone? Is dit een teken dat 'ie echt aan 't overlijden is? ( Wat ik zelf wel denk ).
Het ligt denk ik niet aan de accu, die laad wel. Zal wel iets met de verbinding wezen van kabel naar iPhone gok ik. Maarja, 2 jaar oud ding ga ik niet laten repareren,
Maar die sim only loopt ook gewoon door die kan je niet zomaar stop zetten dacht ik? En wat jij wil kwa bellen/sms/web kan wel maar dan betaal je veel voor het toestel.
Ja, omzetten naar een hoger abbo lijkt me niet zo'n probleem. Maarja, ik heb altijd pech met dat soort dingen. Ga ook geen 4 los kopen, dat is 700 euro ofzo.
Kijk eens op gsmtopdeals, daar heb je vaak een ouder model met een leuk abonnement. Daar heb ik mijn 3gs besteld en ik heb 310 belminuten, 100 smsjes en onbeperkt internet en daar betaal ik 2 jaar lang 24 euro per maand voor en ik moest eenmalig 48 euro voor de telefoon betalen.
Ja die is daar nu ook niet meer te krijgen, maar de 4 wel.
Kido
Geplaatst: 10-10-12 11:10
Courses schreef:
Ja, omzetten naar een hoger abbo lijkt me niet zo'n probleem. Maarja, ik heb altijd pech met dat soort dingen. Ga ook geen 4 los kopen, dat is 700 euro ofzo.
De 5 kost dat los de 4 niet die kost 385 En de 4 zal je niet veel of gratis erbij krijgen Nee omzetten niet maar tis een sim only dus daar kan je nu achteraf geen toestel bij nemen dacht ik?
Heb gebeld naar de TMobile om te vragen of zij berichten hadden van een storing, maar dat was niet zo. Ouders zitten ook bij TMobile en die hebben nergens last van.. Dus ik ben een beetje ten einde raad bij TM gaven ze me het advies even een kruistest uit te voeren, dus dat ga ik nu maar doen met mijn oude 3GS, kijken of dat iets helpt.