Ben ook benieuwd. Zou niet blij zijn als onze C1000 een appie wordt. We hebben er al 2 hier in Hellevoet. En veel te duur. Wat voor supermarkt is Coöp? Die ken ik namelijk niet.
Even voor degene die jumbo niet kennen. Ze hebben een euroshopper merk. Die is wel goedkoop. Maar vaak niet zo goedkoop als C1000 eigen merk. De a-merken schelen soms wel flink. Voor sommige dingen ga ik liever naar de Jumbo (kattengrit, groente en Surinaamse dingetjes). Maar sommige liever naar C1000 (diepvrieszakjes, nootjes, sap, wegwerpschoonmaakdoekjes)
Coop wordt je niet blijer van hoor. Die hebben wij in het dorp en die is echt duur. Hij is zelfs duurder dan de PLUS en die vind ik al niet goedkoop
Ik ga maar eens een lijstje maken met wat we volgende week allemaal willen eten en dan morgenmiddag maar eens naar de Jumbo. Voordeel is wel dat mijn moeder nu tegenwoordig boodschappen moet doen voor haar broer en hij woont in een dorp met de Aldi, dus ik kan zo mijn boodschappenlijstje aan haar mee geven. Scheelt, want hier zit geen Aldi echt in de buurt.
Kopen jullie wel eens bij Nettorama of kennen jullie dat ook niet?
Nee, ken ik niet!! Wat is dat voor n soort supermarkt?
Hier hebben we de Aldi, Jumbo en AH En dan heb ik grote voorkeur voor de AH, vind ik echt de fijnste supermarkt hier in de buurt, qua personeel en qua prijzen, al is de aldi natuurlijk veeeel goedkoper, maar daar staan vaak rijen tot halverwege de winkel :S
De Coop heeftvan alles wel redelijk goedkoop, alleen net niet de dingen die ik zoek. Dat is overigens ook zo bij de Adi en de Lidl: de dingen die ik altijd haal zijn bij de Albert Heijn goedkoper (volle melk bijvoorbeeld). Behalve de boter. Ik zoek de meest vette boter die er is en de Coop heeft die het goedkoopst én in een fatsoenlijke verpakking.
Ik zal zo ook om boodschappen, naar 3 winkels grrr, maargoed, we willen goedkoop dus dan moeten we er ook wat voor over hebben Mijn reis gaat naar C1000, Lidl en AH. Zal jullie straks laten weten wat ik kwijt ben hehe
De tabletjes voor de afwasmachine waren bijna op.. en toevallig... kreeg ik het Bonusblaadje van de AH in de bus waarin aangekondigd dat er nu een aanbieding is van Dreft tabletten: 70 stuks voor 8 euro nog wat, in plaats van 14,99. Nou mooi zou je denken.. nu was ik van plan om die Dreft tabletten te gaan halen maar op weg naar de Heyn eerst maar even langs de Aldi voor wat andere boodschappen. Bij de Aldi zag ik een doos vaaswastabletten van het merk UNO All in one voor 3,19 staan. Als beste getest door de Consumentenbond en Beste Koop, inhoud 40 tabletten.
Aan het rekenen geslagen: Dreft van AH kost 20 cent per wasbeurt, Aldi 0,07 cent en op jaarbasis ( stel je laat iedere dag je machine draaien) is dan al gauw 43 euro. Okay.. het is maar afwassen ( en proefondervindelijk al bewezen: beide tabletten doen 't even goed) maar als we dan toch willen bezuinigen..?!!!!!
De lidl pretendeert ook de beste vaaywastabletten te hebben volgens consumentenbond, volgens de reclamespots op telwvisie. Proefondervindelijk zijn wij thuis echter op de blokjes van Sun uitgekomen en die is altijd wel ergens in de aanbieding, dus daar betalen we een vergelijkbare prijs voor als de blokjes van de lidl.
Zonnebloem, Coop en Supercoop hebben beiden een eigen formule Coop wordt gezien als een service-supermarkt en de supercoop als kwaliteitssupermarkt met lage prijzen (aldus http://www.coop.nl/over-coop/formules ) Er zijn maar 40 supercoops in NL en het kan dus zo zijn dat overgenomen winkels een gewone coop of een supercoop worden!
Agh, die waren een euro bij de c1000, was niet van plan ze mee te nemen eigenlijk, stonden niet op mijn boodschappen lijstje haha Die bewaar ik voor een makkelijk dagje denk ik
Ik weet niet of deze tip er al staat maar ik heb onlangs de ultieme bezuiningstip ontdekt. Bij de Jumbo kun je namelijk gratis boodschappen doen. Elk artikel met de datum van vandaag of morgen kun je gratis meekrijgen. Kost wat moeite om elke dag naar de winkel te gaan, maar kan een hoop schelen. Vooral de zuivel, verpakte groenten (macaronigroenten/roerbakgroente e.d.), vlees en verse sappen doen het goed. Elke keer raak