. In plaats van dat je beloond wordt als je legaal aan je boeken komt, wordt het juist onhandiger gemaakt. Nou ja, wordt vast nog eens ooit aangepakt voordat ik een jongetje wordt, en anders heb ik pech
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. In plaats van dat je beloond wordt als je legaal aan je boeken komt, wordt het juist onhandiger gemaakt. Nou ja, wordt vast nog eens ooit aangepakt voordat ik een jongetje wordt, en anders heb ik pech
. 
heeft ergens vorig jaar eens op mijn laptop ingelogd, omdat we iets met haar e-reader wilde proberen. Nu staat mijn laptop dus bij adobe 'geautoriseerd' onder haar naam. Snap nu wel waarom ik de van haar geleende boeken gemakkelijk kon openen, maar ik krijg die instellingen dus niet meer veranderd...
. Zolang de rekening maar bij jou terecht komt
. En de boeken in het Nederlands vertaald zijn
.
dammie1 schreef:Daar zouden ze eens iets voor moeten uitvinden.
dammie1 schreef:@Dallista, dat klinkt als een goede oplossing. Het zou fijn zijn als zoiets voor de Kobo ook ontwikkeld gaat worden.
Kristie schreef:Tilmar schreef:Ik vind het het zo jammer dat het zo lastig is om boeken op je reader te krijgen! Uiteindelijk lukt het, maar je moet wel even weten hoe.
Helemaal als het boeken met DMR zijn... Op deze manier gaan mensen die niet zo handig zijn nooit over op een ereader!
Oww ik vind dat juist heel makkelijk gewoon kopieren en plakken...
Asjemenou bevalt je e-reader een beetje?

Maarrrr... Nou heb ik gister een vakantie geboekt, twee weekjes Sicilië
Normaal gesproken, op vakantie, gaat er zeker wel een boek of 3, 4 per week doorheen. Maar Sicilië betekent vliegen en ik ga uiteraard geen 8 boeken meenemen in het vliegtuig
Dan is er geen plaats meer voor de rest van m'n spullen
Dus toch maar aan de e-reader dan?
Waar moet ik op letten? Wat zijn fijne merken of fijne e-readers? Welk formaat? Ik heb de laatste pagina's een beetje doorgelezen, dus ik ben al wat dingen tegengekomen (Kobo Glo bv, die is fijn ja?) maar ik vind het gewoon erg lastig omdat ik me er tot nog toe altijd erg ver van heb gehouden
Een ingebouwd lampje lijkt me vooralsnog niet echt noodzakelijk, ik zet nu ook een lampje aan als ik ga lezen en mijn lief slaapt daar gewoon doorheen, ruzie om het leeslampje hebben wij niet, en dus hoeft er voor mij niet echt een lampje in. Wel vind ik het fijn als ie een beetje makkelijk in het gebruik is, ik lees hier al dingen over "Calibre"? Nouja ik ben een complete noob, dat blijkt maar weer
Wie kan me een beetje tips geven?
.