[centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anne.

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 10:15

Siri is superleuk! Heb hem vandaag geprobeerd op de iPhone van een collega die hem uit Duitsland heeft :j
En idd, dat kan makkelijk geupdate worden, dat is gelukkig alleen een softwarekwestie.

Kido, waar heb jij m besteld? Met abbo?

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 10:21

Los via de apple site!

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 17:48

IK heb maandag een iphone 4S besteld, icm met een vodafone abbonement. Maar er staat nu de hele tijd bij de bestel status dat mijn order nog verwerkt moet worden door dynagroup. Wie of wat is dynagroup??

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 18:59

Ze leveren uit op bestel data dus degene die vrijdag als eerste waren krijgen hem als eerste zijn er dan nog over word dit verder verdeelt.
Zowiezo is er een nieuwe lading onder weg begreep ik...

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 19:09

Vodafone is afschuwelijk slecht bezig. Ze hebben vanmiddag mijn bestelling geannuleerd omdat ze besloten hadden geen losse toestellen te leveren. Daar heb ik verdomme zelf voor moeten bellen om er achter te komen.. :n

Ik ben bang dat je sowieso te laat bent om bij de eerste levering te zitten, liedje.

Vandaag heb ik hem via de Online Apple Store besteld. Net een bevestigingsmailtje binnen dat hij tussen 3 en 10 november geleverd word :D

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 19:19

Anne had je hem los zonder abbo besteld?
Geen enkele provider doet dat toch?

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 20:08

Ik kon hem gewoon los bestellen. Dat heb ik ook gedaan...

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 20:11

Denk foutje van de site dit hoort niet te kunnen....

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 20:12

Dat blijkt maar weer. Maar wel een afschuwelijk domme fout waardoor ze een hoop klanten verliezen.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 21:31

Hoe kwam je erachter dat t kon?
Zeker balen!

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 21:35

iPhone met abbo aanklikken en bij orderbevestiging het abonnement wegklikken. Er stond overigens ook gewoon een button met 'Bestel los toestel'. Dikke fout van Vodafone.

En dat dat 'trucje' niet werkt, had ik op kunnen wachten, maar laat je klanten dan niet 6 dagen met de illusie zitten dat ze een iPhone krijgen. Besides, mijn order staat nogsteeds op de orderpagina, nogsteeds niet verwijderd. Als ik niet had gebeld, was ik er niet achter gekomen :n

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 21:42

Heb er wel wat over gelezen idd maar ook vele reacties gelezen zo van pas op t mag niet enz...
Volgens mij kon t vrij vlot al niet meer en waren ze daar ook niet goedkoper dan zoiets staat me ook bij?

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 21:47

Ik had allang bedacht dat ik waarschijnlijk niet bij de eerste groep zou zitten :Y) . Maar ik vind het gewoon irritant dat vodafone geen enkele indicatie geeft over de levertijd en dat er ook geen informatie staat over de fases die er bij een order zitten. (Vaak staat er zeg maar een uitlegje stap: stap2, stap 3 met tijdindicatie hier staat gewoon dat dynagroup mijn order gaat verwerken, alsof ik dan snap wat er gebeurt :? )

IK hoop eigenlijk dat ze mijn order gewoon gaan verwerken en dat er dan een (verwachte) levertijd komt te staan. Ik vind het op zich niet erg dat ik moet wachten (en dat weet je natuurlijk ook gewoon van te voren met de nieuwste iphone) maar ik wil gewoon weten wanneer ik hem dan krijg (ik wil kruisjes zetten op mijn kalender ^) )

EDIT: Hij is zojuist gewijzigd in credit check ok, daar was dynagroup dus voor :)* . Weet ik dat ook weer :Z .

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:19

Vodafone is gewoon echt niet lekker bezig momenteel :n

Naar mijn weten hebben ze dit bij de iPhone 4 ook gedaan en daar werden ze wel geleverd. Hoe dan ook, het was een fout op de website (waar een hoop mensen van hoopten te profiteren, waaronder ik.) Maar meldt dat dan optijd, en niet twee dagen voor release. Als ik niet had gebeld, had ik het nu nóg niet geweten. Deze orders hadden ze de dag.. of een dag nadat het gebeurd is al een mailtje kunnen sturen "Sorry, dit gaat hem niet worden"

Goed, ik bel morgen weer, want mijn status is vooralsnog niet veranderd. En ik wil zekerheid over m'n zaak.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:27

Idd groot gelijk!

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:41

Mijn moeder heeft haar iPhone 4 ( de oude, niet de nieuwe 4S ).
Ik ben jaloers. :oo

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:46

Ik geraak misschien binnenkort aan een 3S :D

Wel intensief gebruikte telefoon, hoeveel kan hij ervoor vragen?
Zoals ik al zei:
Intensief gebruikt. Dat zie je ook aan de gebruikssporen.
Heeft al een keer de straatstenen gezien. Nieuw scherm sinds een paar weken voor 100$

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:48

De 3gs nieuw kan je krijgen voor 350 via de apple site tis wel een 8gb versie maar wel hagel nieuw!

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 22:51

IK vind dat van die losse telefoons inderdaad wel erg slordig van vodafone. Als je het abbonement wegklikt staat er ook nog steeds een losse toestelprijs bij terwijl ze het toestel dus niet los verkopen.

Ik kon voor mijn 16 GB 3GS nog 160 euro krijgen van zo'n stuur je telefoon op ding maar op marktplaats staan ze nog een stuk duurder, ook gewoon die de stoeptegels al hebben gezien volgens mij.

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 14:40

Heb net nog een mailtje gekregen dat mijn bestelling geannuleerd omdat ik hem onrechtmatig en tegen een onrechtmatige prijs heb geplaatst. :n Ik ben echt in alle staten. Ìk ben niet degene die een fout in mijn betaalsysteem heeft. Ze willen hun eigen domme fout gewoon niet toegeven. Echt te schandalig voor woorden..

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 14:42

Belachelijk zeg.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 14:45

Waarschijnlijk staat het wel ergens anders in de voorwaarden dat het niet kan/mag en stellen ze daarom dat jij de fout hebt gemaakt. Terwijl het natuurlijk hun eigen stomme schuld is dat die mogelijkheid uberhaubt op de site aanwezig was.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 14:46

Ik kwam t ook tegen van de week op een forum en toen vond ik t al vreemd dat de prijs lager lag dan in de Apple store...
Vond t erg vreemd en lees nu dus idd dat t niet klopte balen voor jouw en die mail ach zou er maling aan hebben!

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 15:03

Mijn 3GS en mijn computer willen elkaar niet meer kennen sinds ik heb geupdate naar iOS5 meer mensen die hier last van hebben??

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 18:42

Hey! Ik had een topic geopend, maar omdat er al een topic was, slotje :')
Dus mijn vraag:

Een vriend van mij vertelde me dat ik de iOS 5 moest downloaden. Ik wilde dat gaan doen, maar hij zei wel: 'Je moet op 'Herstel' drukken, bij iTunes.' En ik moest een reservekopie maken. Ik heb dat gedaan, en is 'ie klaar, zeg ik tegen hem 'Al mijn apps zijn weg!' Toen zei hij: 'Je moet je apps synchoriseren. Dan komen ze terug.' Maar, ze bleven weg! Ik zei daarna dat ik de 2e generatie had, verteld hij me dat het niet op die versie kan.. Beetje laat..
Maargoed, hij moest weg, en ik zoeken naar mijn apps, maar ik kon ze niet vinden!
Ik ben nu bang dat ál mijn apps kwijt zijn, en daar waren er behoorlijk wat..

Kan iemand mij helpen met mn apps terugkrijgen?